Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

साक्षी महाराज कहले- जहां जामा मस्जिद बनल रहे, उहाँ भगवान विष्णु के मंदिर रहे

अगर सर्वे कईल जाई त मूर्ति मिल जाई

0 31
सीवान इन्शुरेंस 720 90

उन्नाव जिला के सांसद साक्षी महाराज बतवले कि दिल्ली में जहां जामा मस्जिद बनल बा ओहिजा मंदिर भी रहे। उ 2009 से इ बात कहत बाड़े। वाराणसी के ज्ञानवापी मस्जिद के हकीकत पर्दाफाश हो गइल बा.

भाजपा सांसद साक्षी महाराज कहले कि दिल्ली में जहां जामा मस्जिद बनल बा, ओहिजा मंदिर भी बा। उ कहले कि यमुना नदी के किनारे भगवान विष्णु के मंदिर बा। इ बात उ साल 2009 से कहत बाड़े, जब उ मथुरा के विधायक रहले।

मंगलवार के रेलवे रोड स्थित भगवान आश्रम पहुंचल सांसद साक्षी महाराज कहले कि देश के सभ जाति अवुरी धर्म के लोग के देश के संविधान अवुरी न्यायपालिका प विश्वास होखे के चाही। वाराणसी के ज्ञानवापी मस्जिद के हकीकत पर्दाफाश हो गइल बा. जहां मंदिर के अन्य पंथ के आक्रमणकारी में आपन रूप बदल के मस्जिद में बदल दिहल गईल। अब सर्वे रिपोर्ट में दूध के दूध पानी के पानी हो गइल बा। उ कहले कि देश के बहुत मंदिर के गिरा के मस्जिद बनावल गईल। मंदिर के रूप बदल के आक्रमणकारी बहुत खंडहर छोड़ गईले।

भारत में लाखों मंदिर बा जवना के मुस्लिम आक्रमणकारी नष्ट कर दिहले रहने

उ कहले कि काशी विश्वनाथ के धरती प स्थित ज्ञानवापी मंदिर में अदालत के आदेश प गठित टीम के ओर से भईल सर्वेक्षण के बाद मिलल सबूत से हिन्दू समाज के खुशी अवुरी दुखी महसूस भईल बा। अब मुस्लिम समाज के इहो अहसास हो गइल बा कि मुस्लिम आक्रमणकारी हिन्दू समाज के सम्मान करे खातिर मंदिरन पर हमला क के मस्जिद बनवले बाड़े. भारत में लाखों मंदिर बा जवना के मुस्लिम आक्रमणकारी नष्ट क देले रहले।

कवनो मुस्लिम समाज के धार्मिक नेता ए मामला से इनकार ना कईले

कहलन कि जब हम मथुरा के सांसद रहनी त ओह घरी हम एगो बात कहले रहीं कि दिल्ली में लाल किला का किनारे जामा मस्जिद बन गइल बा. भगवान विष्णु के मंदिर बा, अगर आज ओहिजा खोद के सर्वे कइल जाव त ओहिजा खाली मूर्ति मिल जाई. आज तक कवनो मुस्लिम समाज के कवनो धार्मिक नेता उनुका बात से इनकार नईखे कईले।

253420cookie-checkसाक्षी महाराज कहले- जहां जामा मस्जिद बनल रहे, उहाँ भगवान विष्णु के मंदिर रहे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.