Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

देश में बहुप्रतीक्षित मानसून दस्तक दे दिहले बा

आजु से उत्तर प्रदेश में मानसून के गतिविधि होखी

166

तपत गर्मी में आजुकाल्हु गरमागरम के गरमी जोर शोर से चलत बा. तपत गर्मी आ आर्द्रता के बीच दिन के हवा भी गर्मी आ गर्मी से बह रहल बा। बाकिर एह सगरी चुनौतियन का बीच ई राहत के बात बा कि देश के अंडमान आ निकोबार द्वीप समूह में बहुप्रतीक्षित मानसून सक्रिय रूप से आपन दस्तक दे दिहले बा. एह मायने में करीब एक हफ्ता पहिले अबकी बेर देश में मानसून दस्तक दे दिहले बा.

सोमार का दिने मानसून गर्त के धुरी अंडमान आ निकोबार द्वीप समूह से गुजरत देखल गइल. उत्तर भारत के लोग राहत के साँस लेहले जब आखिरकार मानसून के बादल अंडमान आ निकोबार द्वीप समूह के गिरा दिहलसि. दरअसल, नई दिल्ली में सोमवार के तापमान 49 डिग्री तक पहुंच गईल रहे। अयीसना में जदी मानसून में अवुरी देरी भईल त परेशानी बढ़ल तय रहे। मानसून आखिरकार सोमार का दिने दस्तक दे दिहलसि. मानल जा रहल बा कि जल्दिए एकर असर समुंदर के किनारे के इलाका में चहुँप जाई. एकरा बाद जून में मैदान में सक्रिय हो जाई।

पिछला साल 13 जून के सोनभद्र होत पूर्वांचल में मानसून खटखटा चुकल रहे आ लखनऊ ले मानसून के बादर एक दिन में सक्रिय हो गइल. अबकी बेर मानसून छह दिन पहिले आ चुकल बा, अइसन हालत में अगर मानसून के गतिविधि एह तरह से जारी रही त 12-15 जून का बीच पूर्वांचल में मानसून सक्रिय रही. भले कवनो कारण से देरी होखे, तब 16-20 जून तक वाराणसी में मानसून गतिविधि के चरण देखाई दिही। मौसम विभाग हालांकि अनुमान के मुताबिक 20 जून के वाराणसी में मानसून के गतिविधि के भविष्यवाणी कईले बा। अयीसना में अगिला 25 दिन के बाद पूर्वांचल में मानसून के गतिविधि हो सकता। एकरा बाद बादर भी बन जाई आ खूब बूंदाबांदी होई।

253370cookie-checkदेश में बहुप्रतीक्षित मानसून दस्तक दे दिहले बा

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.