Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

सच भइल जिंदा नास्त्रेदमस के भविष्यवाणी! ब्रिटेन के किंग के लेके कहले इs बात! जानीं साल 2024 के भविष्यवाणी

405

ब्रिटेन के राजा चार्ल्स तृतीय के कैंसर के पता चलल बा। बकिंघम पैलेस ईs जानकारी दिहले बा। बतावल जाता कि 75 साल के किंग चार्ल्स के प्रोस्टेट बढ़ल के इलाज के दौरान कैंसर के पता चलल रहे। नबी ब्रिटेन के राजा चार्ल्स तृतीय के बारे में एगो बात कहले रहले। एह बारे में अब लोग कह रहल बा कि ओह आदमी के भविष्यवाणी पूरा हो गइल बा।

एह भविष्यवक्ता के नाम एथोस सैलोमे हs, जे ब्राजील में रहेले। ओह आदमी के ओकर भविष्यवाणी खातिर जिंदा नास्त्रेदमस भी कहल जाला। उs अपना भविष्यवाणी में कहले रहले कि किंग चार्ल्स के स्वास्थ्य ठीक होखे के संभावना कम बा। ओह लोग खातिर जरूरी बा कि ऊ लोग अपना स्वास्थ्य के दुगुना ध्यान राखे।

 कई गो दावा सही निकलल बा

एथोस सैलोमे के कई गो दावा सही साबित हो चुकल बा। पिछला साल ऊ रानी एलिजाबेथ द्वितीय के मउत आ एलन मस्क के ट्विटर से बाहर होखे के भविष्यवाणी कइले रहले। पिछला हफ्ता किंग चार्ल्स के लंदन के अस्पताल से छुट्टी मिल गइल रहे। एही अस्पताल में उनकर इलाज चलत रहे।

बकिंघम पैलेस से खुलासा भइल बा कि राजा के अस्पताल में तरह तरह के बेमारी के इलाज हो रहल बा, आ उनुका कैंसर से कवनो संबंध के जानकारी नइखे। हालांकि 75 साल के राजा के कैंसर के प्रकार के खुलासा नईखे भईल, लेकिन खबर आईल बा कि उs अपना इलाज के लेके पूरा तरीका से पॉजिटिव बाड़े।

कहल जाता कि उs जल्दी से जल्दी सार्वजनिक जीवन में वापस आवे खातीर बेताब बाड़े। हाल ही में मीडिया के दिहल साक्षात्कार में सलोमे कहले कि किंग के अस्पताल में भर्ती होखला से पता चलल कि उनुकर भविष्यवाणी सही साबित भईल बा। सलोमे राजा के स्वास्थ्य के बारे में अग्रिम जानकारी देत ​​रहली। राज्याभिषेक के दौरान उs कहले कि राजा के अपना स्वास्थ्य के दुगुना ध्यान राखे के जरूरत बा।

साल 2024 के भविष्यवाणी 

तीसरा विश्वयुद्ध के डर बा

एथोस सैलोमे कहले बाड़न कि दक्षिण चीन सागर में कवनो अइसन घटना होखी जवना से एगो बड़हन वैश्विक संकट पैदा हो सकेला। उनुका आशंका बा कि 2024 के पहिला तिमाही के भीतर अमेरिका, चीन अवुरी रूस के बीच टकराव हो सकता। संभावना बा कि ईs तनाव ताइवान के लेके हो सकेला।

रूस-यूक्रेन के युद्ध भयानक होई

रूस आ यूक्रेन के बीच चलत लड़ाई के बारे में कहलन कि अगर नाटो भा अमेरिका एहमें शामिल हो जाव तs हालात अउरी खराब हो जाई। सैलोमे बाहरी हस्तक्षेप आ हितधारकन के बीच टकराव के चलते मध्य पूर्व अस्थिर बा| अफ्रीका में लीबिया, सूडान आ नाइजीरिया नियर देस सभ में प्राकृतिक संसाधन सभ के पहुँच के बिबाद के कारण संघर्ष के खतरा बा। एशिया के बारे में उs कहले कि भारत-पाकिस्तान अवुरी कोरियाई प्रायद्वीप चिंता के क्षेत्र बा।

भारत के बारे में भी भविष्यवाणी

एथोस सैलोमे साल 2024 में भारत के प्रगति के बारे में बात कईले बाड़े। उs भारत के 2024 ले प्रगति के उम्मीद के संगे टाइगर बतवले बाड़े। एकरा अलावे सैलोमे फिलीपींस, वियतनाम अवुरी चीन के कुछ इलाका में तूफान के उछाल के भविष्यवाणी कईले बिया।

 

 

 

730860cookie-checkसच भइल जिंदा नास्त्रेदमस के भविष्यवाणी! ब्रिटेन के किंग के लेके कहले इs बात! जानीं साल 2024 के भविष्यवाणी

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.