Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

ओमप्रकाश राजभर देहलें अखिलेश यादव के सलाह, कहलें- एसी रूम छोड़ के जनता अउरी सपा कार्यकर्ता के बीच जाईं

188

साल 2022 में समाजवादी पार्टी के संगे गठबंधन क के उत्तर प्रदेश विधानसभा चुनाव लड़े वाला सुहेलदेव भारतीय समाज पार्टी के मुखिया ओमप्रकाश राजभर विधायिका के बजट सत्र के बहुत पहिला दिने सदन के बहरी एगो बड़ बम उड़ा देले बाड़े। 2024 के लोकसभा चुनाव में समाजवादी पार्टी समेत अवुरी दल के संगे चुनाव लड़े के योजना तैयार करेवाला ओमप्रकाश राजभर समाजवादी पार्टी के अध्यक्ष अखिलेश यादव के ए संगठन प आपन पकड़ के संगे-संगे एकर तरीका के मजबूत करे के सलाह देले बाड़े।

विधान भवन के मंडप में बजट सत्र में पहिला दिन के कार्यवाही से पहिले योगी आदित्यनाथ सरकार में कैबिनेट मंत्री रहल ओम प्रकाश राजभर उत्तर प्रदेश के पूर्व मुख्यमंत्री अखिलेश यादव के एगो बड़ सलाह देले बाड़े। राजभर कहले कि अखिलेश यादव जी, आप गाड़ी से सौ मीटर के भी दूरी तय करीं, इ ठीक नईखे। पार्टी के कार्यकर्ता के संगे कम से कम 100 मीटर तक पैदल चले के चाही। उ कहले कि समाजवादी पार्टी के नेता हमनी से मिलेले अवुरी बतावेले कि जईसे आप घर से बाहर निकल के जनता के सोझा जातानी, ओसही हमनी के नेता के भी अयीसन करे के कहतारे। उ कहले कि अखिलेश यादव के अपना कमरा से बाहर आके जनता के बीच जाए के जरूरत बा। ओह लोग के संगठन के तेज करे के जरूरत बा.

ओम प्रकाश राजभर सपा प्रमुख अखिलेश यादव के सलाह देत कहले कि आप अब राज्य के पूर्व मुख्यमंत्री बानी अवुरी मजदूर के संगे नौकरशाह निहन व्यवहार नईखी करत। रउरा गाड़ी से सौ मीटर भी जाइब। 100 मीटर के दूरी पैदल चल के आप अपना पार्टी के दस हजार कार्यकर्ता के दिल जीत सकतानी। राजभर एही पर ना रुकले आ कहले कि रउरा एयर कंडीशनर के हवा लाग गइल बा. मजदूरन के बीच में आके मिले के चाहीं।

256000cookie-checkओमप्रकाश राजभर देहलें अखिलेश यादव के सलाह, कहलें- एसी रूम छोड़ के जनता अउरी सपा कार्यकर्ता के बीच जाईं

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.