Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

लखनऊ में मुख्यमंत्री योगी बोलले- सुरक्षा में सेंध लगावे के कोशिश करत रहल पहिले के सरकार, हमनी के 162000 जवानन के भर्ती कइनी जा

0 736
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मुख्यमंत्री योगी आदित्यनाथ कहले कि राज्य में शांति व्यवस्था कायम राखे खाती पुलिस बल के जरूरत बा, हमनी के पछिला पांच साल में पुलिस अवुरी पीएसी में 162000 जवान के बहाली कईले बानी जा।

पिछला सरकार पीएसी बल के भंग करे के दुर्भाग्यपूर्ण कोशिश कइले रहली सँ. 54 कंपनी पीएसी के समाप्त कर दिहल गईल। राज्य के सुरक्षा में तोड़फोड़ करे के प्रयास होखत रहे।

एह जवानन के पुलिस बल के हिस्सा बने से रोके के कोशिश होखत रहे. हम उनुका नियुक्ति के रास्ता साफ क देनी।

मुख्यमंत्री योगी आदित्यनाथ मंगलवार के लखनऊ के पुलिस लाइन्स में आयोजित दीक्षांत समारोह के परेड के सलामी लेला के बाद संबोधित करत रहले।

उ कहले कि 2017 में जब राज्य में नयकी सरकार बनल रहे। ओह घरी उत्तर प्रदेश पुलिस बल में भारी संख्या में पुलिस आ पीएसी के पद लंबित रहे। हमनी के बहाली प्रक्रिया के आगे बढ़ के 162000 के बहाली कईनी जा आ प्रशिक्षण के काम आगे बढ़नी जा।

मुख्यमंत्री कहले कि 2018 में चुनल गईल 15787 पीएससी भर्ती भारत के प्रशिक्षण जनवरी 2022 में शुरू भईल रहे। 6 महीना के सफल प्रशिक्षण के चलते आज राज्य के 87 केंद्र में दीक्षांत परेड के आयोजन कईल जाता। हम एह मौका पर उत्तर प्रदेश पुलिस परीक्षा में क्लियर करे खातिर सगरी वीर जवानन के हार्दिक स्वागत करत बानी.

समय रहते ना खाली बहाली के प्रक्रिया पूरा हो गइल बा बलुक कामकाजी पुलिसकर्मी के भी समय पर प्रोन्नति दिहल जा रहल बा जेहसे कि ऊ लोग मनोबल बढ़ा के काम कर सके. पदोन्नति के प्रक्रिया कई साल तक अटक गईल रहे, जवना के भाजपा सरकार के सत्ता में अईला के बाद आगे बढ़ावल गईल।

मुख्यमंत्री कहले कि पुलिस के जवान खाती कवनो निमन आवासीय सुविधा नईखे। ओह लोग खातिर बैरक रहे। प्रशिक्षण खातिर सुविधा के कमी रहे। आजु हम ई बतावत खुशी हो रहल बा कि उत्तर प्रदेश पुलिस के सगरी सहयोगियन के सुविधा खातिर बैरक आ आवासीय सुविधा में सुधार खातिर कार्रवाई कइल गइल बा.

291960cookie-checkलखनऊ में मुख्यमंत्री योगी बोलले- सुरक्षा में सेंध लगावे के कोशिश करत रहल पहिले के सरकार, हमनी के 162000 जवानन के भर्ती कइनी जा

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.