Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गृहमंत्री अमित शाह के आईएएस अधिकारी के संगे फोटो शेयर कईला के बाद फंसलें फिल्म निर्माता

पुलिस केस दर्ज कईलस

109
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गुजरात पुलिस हालही में मनी लांड्रिंग के मामला में गिरफ्तार भईल झारखंड के कार्यकर्ता भारतीय प्रशासनिक सेवा (आईएएस) के अधिकारी पूजा सिंघल के संगे केंद्रीय गृहमंत्री के फोटो साझा करे खाती गुजरात पुलिस फिल्म निर्माता अविनाश दास प मामला दर्ज कईले बिया। एचएम व्यास, डिटेक्शन ऑफ क्राइम ब्रांच, अहमदाबाद पुलिस के पुलिस अधीक्षक बतवले कि 46 साल के दास 8 मई के अपना ट्विटर अकाउंट प एगो फोटो शेयर कईले रहले, जवना में शाह अवुरी सिंघल के पांच साल पहिले आयोजित एगो सार्वजनिक कार्यक्रम में एक संगे देखल गईल रहे।लेकिन… दास एकरा के लोग के गुमराह करे अवुरी मंत्री के प्रतिष्ठा के नुकसान पहुंचावे खाती ट्वीट कईले।

अधिकारी बतवले कि 17 मार्च के अपना फेसबुक अकाउंट प एगो मोर्फ तस्वीर शेयर क के दास के खिलाफ राष्ट्रीय ध्वज के अपमान करे के मामला भी दर्ज कईल गईल बा, जवना में एगो महिला तिरंगा पहिनले देखाई देता। उ बतवले कि 8 मई के ट्विटर प शेयर कईल फोटो के सिलसिला में दास प भारतीय दंड संहिता (आईपीसी) के धारा 469 (नकल) अवुरी सूचना प्रौद्योगिकी (आईटी) अधिनियम के धारा 67 के तहत मुकदमा दर्ज भईल बा। अधिकारी बतवले कि फेसबुक प शेयर कईल फोटो के सिलसिला में दास के खिलाफ ‘राष्ट्रीय गौरव के अपमान रोके के अधिनियम’ अवुरी आईटी अधिनियम के धारा के तहत मामला दर्ज क दिहल गईल बा।

महात्मा गांधी राष्ट्रीय ग्रामीण रोजगार गारंटी योजना (मनरेगा) के धन के कथित गबन अवुरी बाकी संदिग्ध वित्तीय लेनदेन के मामला में प्रवर्तन निदेशालय (ईडी) झारखंड के खनन सचिव पूजा सिंघल के बुधवार के खूंटी में गिरफ्तार क लेलस। दास 2017 में आरा के फिलिम अनारकली के निर्देशन कइले रहलें जेह में स्वर भास्कर, संजय मिश्र आ पंकज त्रिपाठी मुख्य भूमिका में रहलें।

253330cookie-checkगृहमंत्री अमित शाह के आईएएस अधिकारी के संगे फोटो शेयर कईला के बाद फंसलें फिल्म निर्माता

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.