Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गोरखपुर में वकील हड़ताल : राज्य भर के अधिवक्ता सरकार के विशेष सचिव के टिप्पणी से नाराज बाड़े

20 मई के बार काउंसिल हड़ताल के आह्वान कईले बा

165

उत्तर प्रदेश सरकार के विशेष सचिव प्रफुल्ल कमल के ओर से जारी एगो चिट्ठी में वकील खाती ‘अराजक’ शब्द के इस्तेमाल करे के मामला तेजी से बढ़ता। राज्य भर में अब गोरखपुर में बुध का दिने चलत विरोध प्रदर्शन का बाद अधिवक्ता लोग एह काम के बहिष्कार करे के फैसला कइले बा.

एकरा विरोध में जिला अधिवक्ता संघ के सभागार में एगो जरूरी बइठक करावल गइल. एह बइठक के अध्यक्षता संघ के अध्यक्ष कृष्ण कुमार त्रिपाठी कइलन. विशेष सचिव के चिट्ठी के खिलाफ बुध के दिने अधिवक्ता न्यायिक काम ना करे के फैसला भईल।

विशेष सचिव एगो चिट्ठी लिखले बाड़न

संघ मंत्री योगेन्द्र कुमार मिश्र बतवले बाड़न कि 14 मई के विशेष सचिव उत्तर प्रदेश सगरी डीएम के चिट्ठी भेजले बाड़न कि जिला अदालत में अधिवक्ता लोग के ओर से कइल जा रहल अराजक कार्यन के तत्काल संज्ञान लिहला का साथही संबंधित अधिवक्ता लोग के सजा दिहल जाई नियम के मुताबिक जरूरी कार्रवाई होखे के चाही। एकरा संगे-संगे समय-समय प भईल कार्रवाई के बारे में जानकारी सरकार के उपलब्ध करावे के चाही।

एह चिट्ठी के एगो प्रति भी सगरी जिला जज लोग के भेज दिहल गइल बा। एह बइठक में विशेष सचिव के एह चिट्ठी के निंदा करत अधिवक्ता लोग सर्वसम्मति से एह चिट्ठी के विरोध में न्यायिक काम से परहेज करत 18 मई के विरोध दिवस के रूप में मनावे के फैसला कइल. जेकरा बाद बुध का दिने वकील लोग एह काम के बहिष्कार कर दिहल.

बार काउंसिल 20 मई के हड़ताल करी

एकरा संगे-संगे ए मामला में बार काउंसिल के वर्चुअल मीटिंग भी भईल। एह बइठक में विशेष सचिव के ओर से अधिवक्ता लोग के लेके कइल गइल टिप्पणी पर नाराजगी जतवल गइल। बार काउंसिल के सदस्य मधुसूदन त्रिपाठी बतवले कि बार काउंसिल 20 मई के हड़ताल के आह्वान कईले बिया।

253570cookie-checkगोरखपुर में वकील हड़ताल : राज्य भर के अधिवक्ता सरकार के विशेष सचिव के टिप्पणी से नाराज बाड़े

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.