Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गोरखपुर ‘MMMUT’ भी ABVP के कार्यकर्ता के खिलाफ दर्ज कराई केस

 एबीवीपी विश्वविद्यालय के कार्यक्रम में पोर्न स्टोर के बोलवले आरोप लगवले रहे, भयंकर मारपीट भईल रहे

0 25
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गोरखपुर के मदन मोहन मालवीय तकनीकी विश्वविद्यालय (एमएमएमयूटी) के छात्र आ अखिल भारतीय विद्यार्थी परिषद के कार्यकर्ता लोग के बीच हंगामा के मामला बढ़ रहल बा। प्रोफेसर वीके पाण्डेय, जनसंपर्क अधिकारी डॉ अभिजीत मिश्रा, छात्र आशुतोष सिंह बाला समेत अनजान शिक्षक अवुरी मामला दर्ज कईला के बाद जवना में प्रोफेसर अवुरी पीआरओ के पद से हटा दिहल गईल बा। दूसरा ओर विश्वविद्यालय प्रशासन भी एबीवीपी कार्यकर्ता के खिलाफ पुलिस के शिकायत देले बा। हालांकि एबीवीपी के कार्यकर्ता के खिलाफ अभी तक फिलाल के मामला दर्ज नईखे भईल।

विश्वविद्यालय का खिलाफ मुकदमा दर्ज कर लिहल गइल बा जबकि घटना के दिन ही एबीवीपी महानगर महासचिव प्रशांत मणि त्रिपाठी के शिकायत प पुलिस प्रोफेसर वीके पांडेय, जनसंपर्क अधिकारी डॉ अभिजीत मिश्रा, छात्र आशुतोष सिंह बाला समेत अनजान शिक्षक के मारपीट, दंगा के आरोप में गिरफ्तार क लेलस। डकैती, हत्या के प्रयास।केस दर्ज हो गइल बा। आरोपी प्रोफेसर वीके पाण्डेय विश्वविद्यालय के छात्र गतिविधि परिषद के अध्यक्ष बाड़े। एकरा संगे-संगे खुद 19 मई के घटना के दिन से विश्वविद्यालय प्रशासन के ओर से एगो उच्च स्तरीय 4 सदस्यीय जांच समिति के गठन कईल गईल बा। जवना के बाद ही मामला के जांच शुरू हो गईल बा।

दरअसल 14 मई के एमएमएमयूटी में ‘वार्षिक तकनीकी महोत्सव’ के आयोजन भईल रहे। विश्वविद्यालय प्रशासन के मुताबिक इंडोनेशिया के मशहूर पॉप स्टार जुबैला के ए कार्यक्रम में विश्वविद्यालय बोलवले रहे। जुबैला भी इहाँ के कार्यक्रम में बड़ धूम मचवले आ छात्र लोग भी कार्यक्रम में खूब मस्ती कइल।

जबकि एबीवीपी के कार्यकर्ता लोग के आरोप बा कि 14 मई के विश्वविद्यालय में आयोजित सांस्कृतिक कार्यक्रम के नाम प पोर्न स्टार बोला के छात्र में अश्लीलता फैलावल गईल। गुरुवार के एबीवीपी के 25-30 कार्यकर्ता कई गो प्लेकार्ड अवुरी झंडा लेके विरोध प्रदर्शन खाती विश्वविद्यालय पहुंचल रहले। कार्यकर्ता कुलपति कार्यालय के घेराव कइले। ए कार्यक्रम के विरोध में एबीवीपी के कार्यकर्ता विश्वविद्यालय प्रशासन अवुरी कुलपति खाती मुर्दाबाद के नारा भी उठवले। जवना के बाद झगड़ा हो गईल।

एबीवीपी के कार्यकर्ता शिक्षक अवुरी कुलपति के संगे अश्लीलता करत रहले जबकि विश्वविद्यालय के शिक्षक के आरोप बा कि एबीवीपी के कार्यकर्ता विश्वविद्यालय पहुंचते ही हंगामा शुरू क देले। कार्यकर्ता शिक्षक के संगे अशोभनीय रहले, कुलपति जी। जवना के बाद छात्र उनुका खिलाफ विरोध कईले अवुरी मारपीट शुरू हो गईल। फिलहाल स्थिति सामान्य बा। एहतियात का तौर पर विश्वविद्यालय परिसर में भारी बल लगावल गइल बा.

256030cookie-checkगोरखपुर ‘MMMUT’ भी ABVP के कार्यकर्ता के खिलाफ दर्ज कराई केस

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.