Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

नयकी फिलिम के कलेक्शन गिरते बदल गइल महेश बाबू के टोन

अब ऊ कहलें, हमरा हिंदी फिलिम करे में कवनो दिक्कत नइखे

0 1,307
सीवान इन्शुरेंस 720 90

अभिनेता महेश बाबू के नयकी तेलुगू फिलिम ‘सरकारू वारी पाता’, चिरंजीवी आ उनुकर बेटा राम चरण के हालही में रिलीज भइल फिलिम ‘आचार्य’ के पालना से अभिनय शुरू हो गइल बा. ई बाप-बेटा फिलिम उद्घाटन का दिने नोट के बरसात कइलसि. नया रिकार्ड भी बनाईं। लेकिन, ओकरा बाद इ फिल्म तेलुगु के ‘ठग्स ऑफ हिंदोस्तान’ बन गईल। अब गुरुवार के रिलीज भईल महेश बाबू के तेलुगू फिल्म ‘सरकारू वारी पाटा’ के हालत उहे देखाई देता। रिलीज के पहिला दिने फिलिम के शुरुआत धमाका से भइल. आंध्र प्रदेश अवुरी निजाम के फिल्म वितरण क्षेत्र में “आरआरआर” के बाद अयीसन करे वाली दुसरा फिल्म के भी इ फिल्म रिकॉर्ड बनवलस, लेकिन रिलीज के बहुत दूसरा दिन फिल्म के संग्रह में आधा से जादे के गिरावट आईल बा। महेश बाबू के टोन भी बियफे का दिने बदल गइल. अब ऊ कहत बाड़न कि ऊ हिंदी सिनेमा से परहेज नइखन आ हिंदी फिलिमो कइल चाहत बाड़न.
चुटकुला बतावे वाला बयान महेश बाबू अपना फिल्म प्रोडक्शन कंपनी जी महेश बाबू एंटरटेनमेंट के फिलिम ‘मेजर’ के ट्रेलर लॉन्चिंग में देश भर से जुटल पत्रकारन का सोझा घमंड करे का फेर में खुदे कुल्हाड़ी पर जान ले लिहले बाड़न. उनुकर हर बात अवुरी बोले के तरीका के कैमरा में रिकॉर्ड क दिहल बा। अब ऊ कहत बाड़न कि ऊ ई सब मजाक में कहत रहले. हैदराबाद में जब देश भर के पत्रकारन के महेश बाबू चुटकुला सुनावे खातिर बोलवले रहले त हिंदी फिल्म जगत में उनुका बारे में अउरी चुटकुला होखे लागल बा. फिलहाल शुक्रवार के नाम रहे महेश बाबू के नयकी फिल्म ‘सरकारू वारी पाता’ के संग्रह के लेके चर्चा के।
शानदार पहिला दिन, दूसरा दिन… फिल्म ‘सरकारू वारी पाता’ के 12 मई के रिलीज के पहिला दिन देश भर में 47.40 करोड़ रुपया के नेट कलेक्शन भईल। गुरुवार के देर रात से लेके शुक्रवार के सबेरे तक ए फिल्म के सकल संग्रह के लेके बहुत दावा रहे। ओह लोग के हिसाब से सगरी नया पुरान रिकार्ड निकाल के फिल्म ‘सरकारू वारी पाटा’ के सफलता के कहानी भी बुनल गईल। बाकिर, बियफे का दिने फिलिम बनावे वालन के जोश बिगाड़ दिहलसि. बियफे का रात मिलल प्रारंभिक आंकड़ा का मुताबिक महेश बाबू के फिलिम ‘सरकारू वारी पाटा’ रिलीज का दुसरका दिने मैदान छोड़े के संकेत दिहले बा।

251130cookie-checkनयकी फिलिम के कलेक्शन गिरते बदल गइल महेश बाबू के टोन

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.