Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

हार्दिक पटेल देहलें इस्तीफा : गुजरात में चुनाव से पहिले कांग्रेस के एगो बड़ झटका

हार्दिक पटेल पार्टी से इस्तीफा दे देहले

179

गुजरात विधानसभा चुनाव से पहिले कांग्रेस पार्टी के एगो बड़ झटका लागल बा। पाटीदार के नेता हार्दिक पटेल पार्टी से इस्तीफा दे दिहले बाड़न. इस्तीफा के बारे में हरतिक पटेल अपना ट्विटर हैंडल प जानकारी देले। उ लिखले कि, “आज हम हिम्मत से कांग्रेस पार्टी अवुरी पार्टी के प्राथमिक सदस्यता से इस्तीफा दे देहनी। हमरा पूरा भरोसा बा कि हमरा फैसला के हमार सभ सहयोगी अवुरी गुजरात के जनता स्वागत करीहे। हमार मानना ​​बा कि अपना कदम के बाद हम भविष्य में गुजरात खातिर सचमुच सकारात्मक काम करे में सक्षम होखब।”

कांग्रेस विरोध के राजनीति तक सीमित रह गइल

हार्दिक पटेल कांग्रेस अध्यक्ष सोनिया गांधी के आपन इस्तीफा पत्र सौंप दिहलन. उ चिट्ठी में लिखले कि बहुत प्रयास के बाद भी कांग्रेस पार्टी के ओर से देश अवुरी समाज के हित के बिल्कुल उल्टा काम कईला के चलते हम पार्टी से इस्तीफा दे रहल बानी। उ आगे लिखले कि ‘देश के युवा सक्षम अवुरी मजबूत नेतृत्व चाहतारे, लेकिन कांग्रेस पार्टी सिर्फ विरोध के राजनीति तक सीमित रहल बिया। जबकि, देश के जनता विरोध ना करेले, बालुक भविष्य के बारे में सोचे वाला विकल्प के जरूरत बा।

हार्दिक मोदी सरकार के तारीफ में बैलेड पढ़ले

अपना इस्तीफा पत्र में पाटीदार नेता लिखले बाड़े कि चाहे उ अयोध्या के राम मंदिर होखे, चाहे CAA-NRC के मुद्दा होखे, कश्मीर के अनुच्छेद 370 होखे चाहे जीएसटी लागू करे के फैसला होखे … देश बहुत दिन तक ए समस्या के समाधान चाहत रहे समय आ कांग्रेस पार्टी खाली एही में रहे।बाधा के काम करत रहल। उ आरोप लगवले कि पार्टी के शीर्ष नेतृत्व में गंभीरता के कमी बा। जब-जब पार्टी के शीर्ष नेतृत्व से मिलनी त लागत रहे कि गुजरात के जनता से जादे ए लोग के ध्यान मोबाइल अवुरी बाकी चीज़ प रहे। देश में संकट पड़ला पर हमनी के नेता विदेश में रहले। उ कहले कि, हमनी के कार्यकर्ता अपना खर्चा प 500 से 600 किलोमीटर के यात्रा करेले अवुरी जनता के बीच जाके देखते कि दिल्ली से आईल नेता के समय प चिकन सैंडविच मिलल कि ना, गुजरात के बड़ नेता के ध्यान सिर्फ एही प बा।

253450cookie-checkहार्दिक पटेल देहलें इस्तीफा : गुजरात में चुनाव से पहिले कांग्रेस के एगो बड़ झटका

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.