Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गोरखपुर मुठभेड़ खातिर मशहूर बा अपराध खातिर ना : जेल अस्पताल में कराहत बाने 134 बदमाश

अपराधी कहलस - धन्यवाद सर, हमरा के बख्शला खातिर, अब हम अपराध ना करब

0 16
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गोरखपुर अपराध खातिर मशहूर बा बाकिर मुठभेड़ खातिर भी। पिछला 5 साल 2 महीना में गोरखपुर अंचल के 11 जिला के पुलिस के गोली 134 बदमाश के ठेहुना प लागल बा। ए दौरान कुल 314 मुठभेड़ भईल जवना में 714 से जादे बदमाश के गिरफ्तार कईल गईल। हालत बा कि पुलिस के गोली से घायल बदमाश जेल अस्पताल के बैरक में दर्द से कराहत बाड़े। बदमाश ओह बैरक के नाम चेढ़िया बैरकरखले बाड़े। पुलिस के गोली से घायल होके अब कवनो बदमाश ओह बैरक में जाए के नइखे चाहत।

अकेले गोरखपुर जिला के बात करीं, 17 अप्रैल 2022 से अब तक 6 मुठभेड़ में 10 बदमाश के घुटना में गोली लागल बा। 12 मई के जब गोरखपुर के कैंट पुलिस से मुठभेड़ के दौरान भागल सलाम के दुपहरिया में पकड़ा गईल त उ अतना अचरज में पड़ गईले कि पुलिस से उनुका के बख्श देवे के निहोरा करे लगले। जब पुलिस मीडिया के सोझा उनुका के पेश क के जेल भेज देलस त अचानक उ एसएसपी डॉ विपिन टांडा से बात कईलस, धन्यवाद सर। जब एसएसपी पूछले कि धन्यवाद काहें कहले त उ कहले कि आपके पुलिस हमरा के बख्श देलस अवुरी गोड़ में गोली ना चलवलस। जवना के चलते हम छेड़िया बैरक ना जाईब। कहलन कि अब हम कबो अपराध ना करब, साथही जेल जा के दोसरा कैदियन से अपराध से परहेज करे के कहब।

पांच साल में गोरखपुर अंचल के कुल 6 बदमाश के हत्या भईल बा, जवना में गोरखपुर के शाहपुर पास्टर बाजार के विपिन सिंह, अंबेडकर नगर के परवेज, गगहा भलुआन के विजय प्रजापति, लालगंज के प्रदीप पांडेय, फिरोज पठान उर्फ ​​इरफान खान उर्फ ​​हिरू, बहराइच के पन्नालाल यादव उर्फ डॉ शामिल बा।

- Sponsored -

- Sponsored -
251680cookie-checkगोरखपुर मुठभेड़ खातिर मशहूर बा अपराध खातिर ना : जेल अस्पताल में कराहत बाने 134 बदमाश

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

जगदम्बा जयसवाल  300*250
जगदम्बा जयसवाल 720*90

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

- Sponsored -

- Sponsored -
Leave A Reply

Your email address will not be published.