Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

स्पाइसजेट के चीन जा रहल कार्गो फ्लाइट कोलकाता वापस आ गईल, काल्ह भी 3 के आपातकालीन लैंडिंग भईल रहे

0 160
सीवान इन्शुरेंस 720 90

विमानन के आपातकालीन लैंडिंग खातिर विमानन कंपनी स्पाइसजेट आजुकाल्हु खबरन में बिया. खबर बा कि चीन जाए वाला स्पाइसजेट कार्गो प्लेन खराब मौसम के रडार का चलते कोलकाता लवट आइल बा.

स्पाइसजेट के प्रवक्ता कहले कि, “5 जुलाई 2022 के स्पाइसजेट के बोइंग 737 मालवाहक विमान (कार्गो विमान) कोलकाता से चोंगकिंग खाती रवाना होखे वाला रहे।” मौसम के रडार टेकऑफ के बाद मौसम ना देखावत रहे। पीआईसी वापस कोलकाता लवटे के फैसला कइलसि. विमान कोलकाता में सुरक्षित उतरल।

हम बता दीं कि तकनीकी दिक्कत का चलते मंगल का दिने तीन गो विमानन के आपात लैंडिंग करे के पड़ल. सबेरे दिल्ली से दुबई जात स्पाइसजेट के फ्लाइट में फ्यूल इंडिकेटर में त्रुटि रहे। उनुका के पाकिस्तान के कराची हवाई अड्डा प छोड़े के पड़ल। ओ समय ए विमान में करीब 150 यात्री रहले अवुरी सभे सुरक्षित बाड़े।

गुजरात के कंडला से मुंबई जात स्पाइसजेट के एगो अवरू उड़ान में करीब 23 हजार फीट के ऊंचाई प विंडशील्ड में दरार पैदा हो गईल। एकरा अलावे इमरजेंसी लैंडिंग भी करे के रहे। दिल्ली से पटना आवत गो-एयर के फ्लाइट में भी तकनीकी गड़बड़ी भईल अवुरी पटना उतरे से 20 मिनट पहिले ए फ्लाइट के वापस दिल्ली ले आवे के पड़ल। सवार 180 यात्री रहले अवरू सभे सुरक्षित बाड़े।

एह परीक्षण में कवनो खामी ना लउकल

पिछला 17 दिन में स्पाइसजेट विमान से जुड़ल ई छठवाँ अइसन घटना बा. डीजीसीए सभ मामला के बारीकी से जांच करतिया। अधिकारी बतवले कि विमान के बायां टंकी में ईंधन के मात्रा में असामान्य कमी तब लउके लागल जब दुबई जाए वाला बोइंग 737 मैक्स विमान हवा में रहे। एकरा चलते विमान के कराची के ओर मोड़ देवे के पड़ल। कराची हवाई अड्डा पर विमान के जांच कइल गइल आ बायां टैंक से कवनो लीक ना मिलल.

गो-एयर के विमान तकनीकी गड़बड़ी के बाद वापस आ गईल

दिल्ली से पटना खातिर गो-एयर के एगो फ्लाइट के तकनीकी गड़बड़ी का बाद वापस दिल्ली ले आवल गइल. विमान एहिजा सकुशल उतर गइल. जानकारी के मुताबिक इ विमान दुपहरिया डेढ़ बजे पटना हवाई अड्डा प उतरे वाला रहे। हालांकि तकनीकी गड़बड़ी के चलते एकर लैंडिंग पटना में ना हो पावल अवुरी विमान के वापस दिल्ली एयरपोर्ट ले आवल गईल।

कांडला जा रहल विमान के विंडशील्ड टूटल

कांडला से मुंबई जाए वाला स्पाइसजेट क्यू400 विमान 23 हजार फीट के ऊँचाई पर रहला पर ओकरा विंडशील्ड में मिड एयर क्रैक हो गइल जवना चलते ऊ मुंबई हवाई अड्डा पर प्राथमिकता के आधार पर उतर गइल. नागरिक उड्डयन निदेशालय के मुताबिक उड़ान के दौरान विमान के विंडशील्ड के बाहरी हिस्सा टूट गईल। हालांकि, सौभाग्य से विमान मुंबई में सुरक्षित उतरल। स्पाइसजेट विमान में एक दिन में ई दुसरका घटना बा।

लगातार मिलल खामी

  1. 19 जून के 185 यात्री के लेके पटना से दिल्ली खातिर उड़ान भरला के बाद ही एयरलाइन के विमान के इंजन में आग लाग गईल।
  2. खुद 19 जून के एगो अवरू घटना में दिल्ली से जबलपुर जात विमान के केबिन प्रेशर के समस्या के चलते दिल्ली लवटे के पड़ल।
  3. 24 अवुरी 25 जून के अलग-अलग विमान प ‘फ्यूजलेज डोर वार्निंग’ सिस्टम के सक्रिय होखला के चलते विमान के मिड-ट्रिप छोड़ के वापसी करे के पड़ल।
  4. 2 जुलाई के जबलपुर जाए वाली फ्लाइट दिल्ली लवट आईल जब चालक दल के लोग करीब पांच हजार फीट के ऊंचाई प केबिन में धुआं देखाई देलस।
  5. मार्च 2021 में यूएई के शारजाह से लखनऊ आवत एगो इंडिगो के उड़ान भी मेडिकल इमरजेंसी के चलते कराची खातिर डायवर्ट क दिहल गईल रहे।
287600cookie-checkस्पाइसजेट के चीन जा रहल कार्गो फ्लाइट कोलकाता वापस आ गईल, काल्ह भी 3 के आपातकालीन लैंडिंग भईल रहे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.