Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

लालू यादव के हालत गंभीर, दिल्ली ले जाए के तइयारी, पीएम तेजस्वी से बात कइलन

0 195
सीवान इन्शुरेंस 720 90

पटना के पारस अस्पताल में भर्ती बिहार के पूर्व सीएम अवुरी राजद प्रमुख लालू प्रसाद यादव के हालत गंभीर बा। एयर एम्बुलेंस से ए लोग के दिल्ली ले आवे के तैयारी कईल जाता। ओने पीएम नरेंद्र मोदी फोन प लालू यादव के बेटा तेजस्वी यादव के स्वास्थ्य प चर्चा कईले। तेजस्वी बिहार के जनता से भी भावुक अपील कईले बाड़े।

राजद प्रमुख लालू प्रसाद यादव रविवार के पटना के राबड़ी देवी के सरकारी आवास प गिर गईल रहले। एहसे उनुकर कंधा के हड्डी टूट गईल। उनुका शरीर के बाकी हिस्सा में भी गंभीर चोट लागल रहे। उ पहिलही से बहुत बेमारी से पीड़ित रहले। सोमवार के सबेरे उनुकर हालत बिगड़ला के बाद उनुका के पटना के पारस अस्पताल के आईसीयू में भर्ती करावल गईल।

फेफड़ा में पानी होखेला

यादव के परिवार के सूत्र बतवले कि पूर्व सीएम के फेफड़ा में पानी भरल रहे। उनुका के हालत गंभीर होखला के चलते एयर एम्बुलेंस से दिल्ली ले जाए के तैयारी कईल जाता। राजद मुखिया के बेहतर इलाज खातिर आजु दुपहरिया बाद एयर एम्बुलेंस से दिल्ली एम्स ले जाइल जाई. बतावल जाता कि राजद प्रमुख के हालत स्थिर बा। कई गो डाक्टरन के देखरेख में उनुकर इलाज हो रहल बा. राजद के एगो वरिष्ठ नेता बतवले कि विशेषज्ञ डॉक्टर के पूरा टीम उनुका प निगरानी करतिया।
राजद के प्रदेश प्रवक्ता चित्तरंजन गगन कहले कि प्रधानमंत्री तेजस्वी यादव से बात कईले अवुरी राजद सुप्रीमो के स्वास्थ्य के बारे में पूछताछ कईले। प्रधानमंत्री राजद प्रमुख के जल्दी ठीक होखे के कामना कईले।

तेजस्वी के अपील, घर से करीं दुआ, अस्पताल में भीड़ न करीं

तेजस्वी यादव बिहार अवुरी खास तौर प पटना के जनता से भावुक अपील कईले बाड़े। उ कहले बाड़े कि लोग घर-घर से नमाज पढ़े के चाही। अस्पताल में भीड़ के चलते संक्रमण के खतरा बा अवुरी एकरा से बाकी मरीज अवुरी उनुका रिश्तेदार के भी परेशानी होई, एहसे उहाँ भीड़ मत राखी। दूसर ओर लालू प्रसाद यादव के गंभीर स्वास्थ्य के देखत राजद पार्टी प्रमुख के अधिकार तेजस्वी यादव के देले बिया। अब तमाम फैसला प तेजस्वी यादव के मंजूरी जरूरी हो जाई।

287570cookie-checkलालू यादव के हालत गंभीर, दिल्ली ले जाए के तइयारी, पीएम तेजस्वी से बात कइलन

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.