Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

क्वालीफायर वन में गुजरात के सामने राजस्थान : विजेता टीम 29 मई के फाइनल खेली

हारल टीम खातिर एगो अउरी मौका बा

0 856
सीवान इन्शुरेंस 720 90

आईपीएल 2022 के पहिला क्वालीफायर आजु साँझ कोलकाता के ईडन गार्डन में गुजरात टाइटन्स आ राजस्थान रॉयल्स का बीच होखी. गुजरात 14 में से 10 मैच जीतले रहे। टीम अंक तालिका में +0.316 के साथ पहिला स्थान पर रहल। आरआर 14 में से 9 मैच जीत के +0.298 के रन रेट के साथ अंक तालिका में दूसरा स्थान पर रहल।

गुजरात के टीम आपन आखिरी मैच रॉयल चैलेंजर्स से हार गइल रहे जबकि राजस्थान चेन्नई के हरा के क्वालीफायर खेले जाई.

हार्दिक के उमेद बा कि गुजरात आल राउंड प्रदर्शन करी

प्लेऑफ में चहुँपला का बाद गुजरात टाइटन्स के कप्तान हार्दिक पाण्ड्या टॉस जीत के तइयारी में आपन हाथ आजमावे खातिर पहिले बल्लेबाजी करे के फैसला कइलन. हालांकि टीम ओह मैचन के जीत ना पवलसि.

अइसन में अगर गुजरात के प्लेऑफ का दौरान पहिले बल्लेबाजी करे के पड़ी त ओकरा खातिर हालात मुश्किल हो सकेला. गुजरात के बल्लेबाज बोर्ड पर पर्याप्त रन लटकावे में असमर्थ बाड़े काहे कि दुसरका पारी में गेंदबाजी करत घरी गेंदबाज बहुते रन के बचाव कर सकेलें.

हार्दिक के फॉर्म भी सीजन के दूसरा चरण में ओतना बेहतर नईखे देखाई देत। अगर गुजरात के पहिला सीजन में पहिला बेर फाइनल खेले के पड़ी त हार्दिक पाण्ड्या के प्रदर्शन बहुते जरूरी होखी.

शुभमन गिल, वृद्धिमान साहा आ मैथ्यू वेड के तिकड़ी के बल्लेबाजी के प्रतिभा भी देखावे के पड़ी। रशीद खान आ लॉकी फर्ग्यूसन एह दिग्गज बल्लेबाजन का सोझा शानदार गेंदबाजी कर सकेलें. हालांकि शुभमन गिल के फॉर्म में वापसी निश्चित रूप से टीम खातिर एगो बढ़िया खबर बा।

राजस्थान के टीम संतुलन में दिख रहल बा

राजस्थान रॉयल्स के सीजन एक का बाद पहिला बेर एगो मजबूत टीम के तलाश बा. ऊ अपना खेल से सगरी विपक्षी टीमन के हैरान कर दिहले बाड़न. आर अश्विन के बल्लेबाजी फर्स्ट टाउन पर भेजे के उनकर रणनीति पर लगातार सवाल उठावल जात रहे. हालांकि प्रबंधन ओकरा फैसला प खड़ा हो गईल। एकरा चलते अश्विन चेन्नई सुपर किंग्स के खिलाफ 23 गेंद में नाबाद 40 रन बना के अपना टीम के जीत दिअवले।

256860cookie-checkक्वालीफायर वन में गुजरात के सामने राजस्थान : विजेता टीम 29 मई के फाइनल खेली

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.