Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

क्राइम इन यूपी : गोरखपुर पुलिस उपलब्धि गिनावतिया, हकीकत बता रहल बा घटना

0 92
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गोरखपुर जिला में अपराध पर लगाम लगावे के तर्क आ कवायद बदमाश का सोझा बौना हो गइल बा. पुलिस जहां उपलब्धि के गिनती करतिया, उहें घटना एकर असलियत बतावतिया। बेखौफ बदमाश तीन दिन में तीन गो हत्या के घटना अंजाम देके पुलिस के इकबाल के खुलेआम चुनौती देले बाड़े। रोज एगो हत्या होत रहल बा। कानून व्यवस्था में सुधार खातिर शीर्ष पुलिस अधिकारी कागज प आदेश जारी करतारे, लेकिन अपराध प लगाम लगावल नईखे देखाई देत।

जानकारी के मुताबिक बदमाश एक के बाद एक घटना के अंजाम देके पुलिस के चुनौती देतारे। इहे हाल बा जब बदमाश के पाश कस के कोशिश कईल जाता। शीर्ष अधिकारी पुलिस व्यवस्था में सुधार के बात करतारे। घटना के बाद मौका प पहुंचला के बाद भी अभी तक घटना बंद नईखे होखत। रिटायर्ड इंस्पेक्टर बेटा रोहित सिंह के सोमवार के रात गोली मार के हत्या क दिहल गईल।

पुलिस ए हत्या के मात्र एक आरोपी के गिरफ्तार करे में कामयाब भईल बिया, अभी तक मुख्य आरोपी समेत तीन आरोपी फरार बाड़े। पुलिस के दू गो टीम ओकरा खोजे में लागल बिया बाकिर पुलिस के चकमा दे के ऊ अबहियो भागे में सफल बा. पुलिस के दावा बा कि जल्दीए ए लोग के गिरफ्तार क लिहल जाई। पुलिस अब तक सभ आरोपी के ना पकड़ पवलस कि मंगलवार के सबेरे राजघाट इलाका में गुलरिहा के हरिओम के गर्दन रेत के हत्या क दिहल गईल। हालांकि एकर दु आरोपी के पुलिस गिरफ्तार क लेले बिया अवुरी घटना के बरामदगी क लेले बिया।

अभी पुलिस रोहित के हत्या के आरोपी के तलाश में रहे कि सुभाष के बुध के रात बेरहमी से पिटाई क गुलरिहा इलाका में हत्या क दिहल गईल रहे। पुलिस एक आरोपी के गिरफ्तार क लेले बिया।

तीन दिन में होखे वाली घटना

04 जुलाई : कोतवाली इलाका के अलीनगर चरण लाल चौक के लगे रिटायर्ड पुलिस अधिकारी के बेटा रोहित सिंह के गोली मार के हत्या क दिहल गईल।
05 जुलाई : राजघाट के अमरुतानी में गुलरिहा के हरि ओम के गला रेत के हत्या कर दिहल गइल।
06 जुलाई : गुलरिहा इलाका के शिवपुर शाहबाजगंज में सुभाष के पीट-पीट के हत्या कर दिहल गइल.

अगर इ कार्रवाई एक साल पहिले भईल रहित त शायद सुभाष के जान बच गईल रहित

गुलरिहा के शिवपुर शाहबाजगंज में सुभाष के लिंचिंग में पुलिस के नाकामी भी चर्चा में आईल बा। परिवार के लोग के मुताबिक, एक साल पहिले भी आरोपी सुभाष के एगो भाई के पिटाई कईले रहे अवुरी उ कोमा में चल गईल रहे, लेकिन तबहूँ पुलिस कड़ा कार्रवाई करे के बजाय मामला के दफना देले रहे। परिवार के लोग के कहनाम बा कि जदी पुलिस ओ मामला में कार्रवाई कईले रहित त शायद आरोपी के मनोबल एतना ना बढ़ित अवुरी सुभाष के मारे के हिम्मत ना जुटावत।

गुलरिहा थाना की दूरी से शिवपुर शाहबाजगंज के लोग परेशान बा

अगर गुलरिया थाना के भौगोलिक स्थिति के बात कईल जाए त शाहपुर थाना क्षेत्र शिवपुर शाहबाजगंज के आसपास बा। लेकिन बीच में शिवपुर शाहबाजगंज गुलरिहा थाना क्षेत्र के तहत आवेला, जवन कि करीब सात किलोमीटर दूर बा। एकरा संगे-संगे शाहपुर थाना के दूरी सिर्फ दु अवुरी पास्टर बाजार थाना चौकी के दूरी आधा किलोमीटर बा। कवनो भी हालत में लोग के बहुत यात्रा करे के पड़ेला। पुलिस चौपाल में थाना क्षेत्र के बदले के भी लोग मांग कईले बाड़े।

289220cookie-checkक्राइम इन यूपी : गोरखपुर पुलिस उपलब्धि गिनावतिया, हकीकत बता रहल बा घटना

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.