Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

स्कूल के शिक्षक के छोड़े अउरी नियुक्ति के बारे में सूचित करीं

केंद्रीय माध्यमिक शिक्षा बोर्ड के नयका नियमावली जारी

0 681
सीवान इन्शुरेंस 720 90

केंद्रीय माध्यमिक शिक्षा बोर्ड के नयका नियमावली के मुताबिक स्कूल के एक महीना के भीतर शिक्षक के नियुक्ति अउरी इस्तीफा के बारे में जानकारी देवे के होई। अइसन ना कईला प बोर्ड स्कूल के खिलाफ कार्रवाई क सकता।

इ सब बात सीबीएसई के क्षेत्रीय अधिकारी जगदीश बर्मन शनिवार के पाटलीपुत्र सहोदया के तत्वावधान में आयोजित प्रधान बैठक में कहले। उ कहले कि सीबीएसई के पोर्टल सबके खातीर खुलल बा। रउरा कब्बो जानकारी दे सकेनी। शिक्षक के सूची अउरी अनुभव के आधार प बोर्ड ए लोग के परीक्षा अउरी मूल्यांकन में नियुक्त करेला। कार्यक्रम में आइल मेहमानन के पाटलीपुत्र सहोदय के अध्यक्ष डा. राजीव रंजन सिन्हा स्वागत कइलन. उ कहले कि पाटलिपुत्र देश के सबसे बड़ सहोदय ह। एकर 250 से अधिका सदस्य बाड़े। देश भर में 200 से अधिक सहोदय बा।

शिक्षा विभाग के अधिकारी यशजीत कुमार कहले कि शिक्षा के अधिकार कानून के सही तरीका से लागू करे के होई। वर्तमान नियम के मुताबिक गरीब बच्चा के 25 प्रतिशत सीट प नामांकन करावे के होई। जयराम शर्मा, शिव बिहारी राय, प्रभास कुमार, प्रो. सहोदय के संरक्षक बनावल गइल बा| रामायण प्रसाद, रामेश्वर सिंह, आ अभिषेक कुमार सिंह. डॉ. शाहिना खान के उपाध्यक्ष, एडवर्ड अल्फोंसो के सचिव आ एसएन ठाकुर के कोषाध्यक्ष बनावल गइल बा.

कार्यक्रम के सफल बनावे में एसवीएम के निदेशक अउरी सहोदय के पूर्व कोषाध्यक्ष एके नाग, शिक्षक एके राय अउरी एसके झा समेत बहुत लोग के अहम भूमिका रहे।

255700cookie-checkस्कूल के शिक्षक के छोड़े अउरी नियुक्ति के बारे में सूचित करीं

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.