Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

Quad summit 2022 : क्वाड कवनो सनक ना ह, यूक्रेन युद्ध एगो वैश्विक संकट ह

बाइडेन कहले - मोदी से मिलल अद्भुत रहे

0 203
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मंगल का दिने टोक्यो में चलत क्वाड नेता लोग के शिखर सम्मेलन में अमेरिकी राष्ट्रपति जो बाइडेन एगो नया आयाम देबे के संकेत दिहलन. कहलन कि ई कवनो सनक से बनल संगठन ना ह, एकर मतलब होला कामकाज. उ चार देशन के तेजी से बढ़त आ ताकतवर संगठन के मंच से रूस के राष्ट्रपति व्लादिमीर पुतिन के चेतवले बाड़न. उ कहले कि यूक्रेन प रूस के हमला सिर्फ यूरोप के ना बालुक वैश्विक संकट बा।

क्वाड नेता लोग के दूसरा लाइव सम्मेलन में बाइडेन पीएम नरेंद्र मोदी से मुलाकात प खुशी जतवले अवुरी कहले कि आप लोग से फेर से व्यक्तिगत रूप से मिलल बहुत बढ़िया बा। यूक्रेन प हमला के लेके रूस प निशाना साधत बाइडेन कहले कि उ एगो संस्कृति के नष्ट कईल चाहतारे। बाइडेन कहले कि हमनी के देखवले बानी जा कि क्वाड सिर्फ एगो फैशन नईखे, हमनी के मतलब बिजनेस अवुरी बिजनेस से बा। हमनी के ए क्षेत्र खाती काम करे खाती आईल बानी। हमरा गर्व बा कि हमनी के मिल के कुछ कर रहल बानी जा। हमनी का आवे वाला सालन में एह महत्वपूर्ण साझेदारी के पनपे देबे के तइयार बानी जा.

कोरोना महामारी के चलते क्वाड के नेता बहुत दिन तक निजी बैठक ना कर पवले। टोक्यो में होखे वाला एह दुसरका सीधा बइठक में बाइडेन का अलावे पीएम नरेंद्र मोदी, जापान के पीएम फुमियो किशिदा आ आस्ट्रेलिया के नवनिर्वाचित पीएम एंथोनी अल्बानी शामिल बाड़न. क्वाड के नेता लोग भारत प्रशांत क्षेत्र के विकास आ आपसी हित के वैश्विक मुद्दा पर विचारन के आदान-प्रदान कइल.

बाइडेन पुतिन पर भड़क गइल

बाइडेन क्वाड के मंच से रूस के राष्ट्रपति व्लादिमीर पुतिन प हमला बोलले। उ कहले कि उ एगो संस्कृति के बर्बाद करे के कोशिश करतारे। ई यूरोपीय मुद्दा से बेसी एगो वैश्विक मुद्दा बा. जबले रूस यूक्रेन का खिलाफ लड़ाई जारी रही तबले अमेरिका अपना सहयोगियन का साथे मिल के काम करी.

256980cookie-checkQuad summit 2022 : क्वाड कवनो सनक ना ह, यूक्रेन युद्ध एगो वैश्विक संकट ह

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.