Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

बिहार : ‘तनी वजन कम कर तेजस्वी’, पीएम मोदी दिहले सलाह, तब लालू के छोट लाल मुस्कुराए लगले

0 900
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मंगलवार के दिन बिहार खाती बहुत खास दिन रहे जहवां प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी विधानसभा परिसर के शताब्दी समारोह में भाग लेवे आईल रहले। ए दौरान पीएम मोदी बिहार विधान सभा संग्रहालय भवन अवुरी गेस्ट हाउस के शिलान्यास भी कईले। साथे-साथे कार्यक्रम के समापन के बाद कुछ मजेदार माहौल भी बनल। दरअसल, समारोह के बाद जब सभ नेता प्रधानमंत्री के छोड़े निकलत रहले त पीएम मोदी के नजर नेता प्रतिपक्ष तेजस्वी यादव प पड़ल। फेर का रहे पीएम मोदी के सलाह तेजस्वी के आ कहलन कि रउरा आपन वजन तनी कम कर दीं. पीएम मोदी के ए मामला प तेजस्वी भी मुस्कुराए लगले। ए दौरान प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी तेजस्वी यादव से अपना पिता अवुरी राजद सुप्रीमो लालू प्रसाद यादव के स्वास्थ्य के बारे में भी पूछताछ कईले।

 

पीएम मोदी अपना फिटनेस का बारे में सक्रिय बनल बाड़न
ए कार्यक्रम के दौरान अपना संक्षिप्त बातचीत के दौरान बिहार के स्वास्थ्य व्यवस्था प चर्चा होखत रहे, जवना के दौरान पीएम मोदी तेजस्वी के सलाह देले रहले। आईं बता दीं कि पीएम मोदी अपना सेहत का बारे में बहुते जागरूक बाड़न आ सोशल मीडिया पर लोग के सलाह देत रहेलें. एतने ना पीएम मोदी अपना के फिट राखे खातिर सबेरे योग भी करेले। दूसरा ओर राजद नेता तेजस्वी के बात कईल जाए त एक समय उ प्रोफेशनल क्रिकेटर रहले, लेकिन राजनीति में अइला के बाद उ फिटनेस प कम ध्यान देवे में सक्षम बाड़े।

तेजस्वी के मांग कर्पूरी ठाकुर से भारत रत्न

नेता प्रतिपक्ष तेजस्वी यादव प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी से जननायक कर्पूरी ठाकुर के भारत रत्न देवे के मांग कईले। उ कहले कि अयीसन क के बिहार विधानसभा परिसर में ए शताब्दी साल के जश्न अवुरी देश के कवनो प्रधानमंत्री के पहिला यात्रा के अवुरी यादगार बनाई। तेजस्वी कहले कि, बिहार लोकतंत्र के जननी ह, एहसे इहाँ से एगो संदेश पूरा देश में जाए के चाही। हमनी के अलग-अलग दल से ए विधायिका में बानी लेकिन हमनी के वैचारिक प्रतिस्पर्धा राजनीतिक दुश्मनी में ना बदले के चाही। हमनी के राज्य के वैशाली से लोकतंत्र दोसरा जगह प पसर गईल। एह से हम रउआ से निहोरा करत बानी कि बिहार में स्कूल ऑफ डेमोक्रेसी एंड लेजिस्लेटिव स्टडीज जईसन संस्था के स्थापना करीं। जवना के माध्यम से विधायी आ लोकतंत्र के विभिन्न पहलु पर शोध आ अध्ययन के अवसर आ प्रशिक्षण दिहल जा सकेला| एकरा से पूरा देश के जनप्रतिनिधि, युवा अवुरी सरोकार वाला कर्मचारी के फायदा मिली।

292950cookie-checkबिहार : ‘तनी वजन कम कर तेजस्वी’, पीएम मोदी दिहले सलाह, तब लालू के छोट लाल मुस्कुराए लगले

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.