Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

अब डाकघर के ग्राहक भी इंटरनेट बैंकिंग सेवा के लाभ उठा सकतारे

जानीं कि प्रक्रिया का बा

0 735
सीवान इन्शुरेंस 720 90

भारत सरकार डाकघर के बचत खाताधारकन खातिर इलेक्ट्रॉनिक फंड ट्रांसफर (एनईएफटी) के सुविधा भी शुरू कर दिहले बिया। एकरा संगे कवनो बैंक खाता से डाकघर खाता में अवुरी डाकघर खाता से बैंक खाता में पईसा के ऑनलाइन ट्रांसफर हो जाई। डाकघर के काउंटर, इंटरनेट बैंकिंग आ मोबाइल बैंकिंग का माध्यम से एह सुविधा के लाभ उठावल जा सकेला.

एह सेवा के लाभ उठावे खातिर ग्राहक के डाकघर में बचत खाता होखल अनिवार्य बा. एकरा अलावे नेफ्ट के माध्यम से पईसा ट्रांसफर करे खाती उनुका एगो जनादेश फॉर्म भर के काउंटर प देवे के होई। एह संबंध में विस्तृत जानकारी देत ​​वाराणसी अंचल के पोस्टमास्टर जनरल कृष्ण कुमार यादव कहले कि डाकघर खाता से पईसा के हस्तांतरण खाती देश के सभ डाकघर खाती सिर्फ एक आईएफएससी कोड बा, आईपीओएस0000डीओपी होई। एके गो कोड होखला से ग्राहकन के हर डाकघर के आईएफएससी कोड अलग से खोजे के जरूरत ना पड़ी.

पोस्टमास्टर जनरल यादव राष्ट्रीय इलेक्ट्रॉनिक फंड ट्रांसफर के सुविधा से लोग के बहुत राहत मिली, बतवले। एकरा अलावे डाकघर सार्वजनिक भविष्य निधि (पीपीएफ) अवुरी सुकन्या समृद्धि योजना के खाताधारक घर में बईठ के बैंक के माध्यम से नेफ्ट के माध्यम से ए खाता में पईसा जमा क सकतारे। एनईएफटी में राशि हस्तांतरण के न्यूनतम सीमा 1 रुपया अवुरी अधिकतम सीमा 15 लाख रुपया बा। इंटरनेट बैंकिंग अवुरी मोबाइल बैंकिंग के तहत एक दिन में जादा से जादा 5 लेनदेन अवुरी अधिकतम 2 लाख रुपया प्रति लेनदेन अवुरी 10 लाख रुपया प्रतिदिन एनईएफटी कईल जा सकता।

उ आगे बतवले कि दस हजार रुपया तक के नेफ्ट खाती खाताधारक के 2.50 रुपया अवुरी जीएसटी देवे के होई। दस हजार से एक लाख रुपिया खातिर ई शुल्क बढ़ के पाँच रुपिया आ जीएसटी हो जाई. एकरा अलावे एक लाख से दु लाख रुपया तक के रकम खाती 15 रुपया अवुरी जीएसटी देवे के होई अवुरी 2 लाख रुपया से ऊपर के रकम खाती 25 अवुरी जीएसटी देवे के होई। इंटरनेट बैंकिंग के अलावे मोबाइल बैंकिंग के तहत इ सुविधा 24 घंटा मुफ्त में उपलब्ध बा।

288090cookie-checkअब डाकघर के ग्राहक भी इंटरनेट बैंकिंग सेवा के लाभ उठा सकतारे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.