Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

Cough Syrup: निर्यात होखे वाला कफ सिरप खातीर सरकार जारी कइलस नया गाइडलाइंस, विदेश से शिकायतन के बाद सख्ती

549

 

विदेश व्यापार महानिदेशालय सोमार के दिने एगो अधिसूचना जारी कइलस। एहमें कहल गइल बा कि पहिले एह उत्पाद के नमूना के सरकारी प्रयोगशाला में जांच करावे के पड़ी।

भारतीय दवा फर्म के निर्यात खांसी के सिरप के लेके दुनिया भर में आक्रोश के बाद सरकार एगो बड़ फैसला लेले बिया। सरकार ए दवाई के विदेश भेजे से पहिले ओकर जांच करावे के आदेश देले बिया। एहसे अब खांसी के सिरप निर्यात करे वाला लोग के विदेश भेजे से पहिले अपना उत्पाद के निर्धारित सरकारी प्रयोगशाला में जांच करावे के होई।

एक जून से लागू होखे वाला नियम

विदेश व्यापार महानिदेशालय सोमार का दिने एगो अधिसूचना जारी कइलसि. एहमें कहल गइल बा कि पहिले एह उत्पाद के नमूना के प्रयोगशाला में परीक्षण करे के पड़ी. एकरा बाद ही खांसी के सिरप निर्यात करे के अनुमति दिहल जाई। बता दीं कि ई नया नियम एक जून से लागू हो जाई।

सरकारी प्रयोगशाला में जांच करावल जाई

डीजीएफटी के कहनाम बा कि खांसी के दवाई के नमूना के सरकारी प्रयोगशाला में अनिवार्य रूप से जांच कईल जाई। टेस्ट सर्टिफिकेट मिलला के बाद ही विदेश निर्यात करे के अनुमति दिहल जाई। कई शहर में स्थित क्षेत्रीय औषधि परीक्षण प्रयोगशाला, कोलकाता के केंद्रीय औषधि परीक्षण प्रयोगशाला अवुरी केंद्रीय औषधि परीक्षण प्रयोगशाला में ए नमूना के जांच कईल जाई। एकरा अलावे राज्य सरकार के मान्यता प्राप्त ड्रग टेस्टिंग प्रयोगशाला में भी नमूना के जांच कईल जा सकता।

कई बच्चन के मउत के बाद सरकार गंभीर

महत्व के बात बा कि भारत में बनल खांसी के सिरप के गुणवत्ता के लेके दुनिया भर में सवाल उठला के बाद सरकार इ कदम उठवले बिया। पिछला साल गैम्बिया आ उजबेकिस्तान में क्रमशः 66 आ 18 लइकन के मौत भइल रहे. बतावल जाता कि एकरा खाती भारत में बनल खांसी के सिरप दोषी रहे। एकरा संगे-संगे वित्तीय वर्ष 2021-22 में भारत से 17 अरब डॉलर के खांसी के सिरप के निर्यात भईल अवुरी इ राशि 2022-23 में बढ़ के 17.6 अरब डॉलर हो गईल।

 

 

 

 

 

551850cookie-checkCough Syrup: निर्यात होखे वाला कफ सिरप खातीर सरकार जारी कइलस नया गाइडलाइंस, विदेश से शिकायतन के बाद सख्ती

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.