Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

‘सुशांत के ड्रग्स लेवे खातिर उकसावल गइल’ : NCB के रिया चक्रवर्ती पs गम्भीर आरोप

0 3,800
सीवान इन्शुरेंस 720 90

अब दिवंगत बॉलीवुड अभिनेता सुशांत सिंह राजपूत के निधन के 2 साल से ज्यादा बीत गईल बा। लेकिन, स्थिति इ बा कि ए मामला के आग ठंडा होखे के नाम नईखे लेत। पछिला दु साल से एनसीबी के नजर ए मामला के मुख्य आरोपी अवुरी सुशांत के कथित प्रेमिका रिया चक्रवर्ती प लागल बा। हाल ही में सुशांत सिंह राजपूत से जुड़ल ड्रग्स केस में रिया के बारे में एनसीबी दावा कईले बिया कि अभिनेत्री कई बेर गांजा पहुंचवले रहली। जवना में उनकर भाई शौविक चक्रवर्ती के नाम भी शामिल बा।

मीडिया रिपोर्ट से मिलल जानकारी में एनसीबी नशा के मामला में दावा कईले बिया कि रिया चक्रवर्ती कई बेर नशा के सप्लाई कईले रहली। जवना में उनकर भाई शौविक चक्रवर्ती के भी हाथ भरल रहे। संगही, खबर के मुताबिक ए अभिनेत्री प सुशांत सिंह राजपूत के नशा के लत लगावे खाती उकसावे के गंभीर आरोप भी लागल बा।

एनसीबी कइलस खुलासा

12 जुलाई के भईल सुनवाई में एनसीबी रिया के मामला में इहो खुलासा कईले रहे कि अभिनेत्री सौविक समेत सभ आरोपी एक दूसरा के संगे मार्च 2020 से दिसंबर 2020 तक आपराधिक साजिश रचले रहले, ताकि उ बॉलीवुड अवुरी हाई सोसाइटी में शामिल हो सके। ऊ नशा बाँटे, बेचे आ खरीदे खातिर बा।

एह धारा के तहत दर्ज केस

मंगलवार के अदालत में एनसीबी दावा कईलस कि आरोपी मुंबई में नशा के तस्करी खाती ना सिर्फ फंडिंग करेले बालुक गांजा, चरास, कोकीन जईसन नशा के इस्तेमाल करेले। अवैध तस्करी आ अपराध में लिप्त होखे आ अपराधियन के साथ देबे खातिर सगरी आरोपियन का खिलाफ धारा 27 आ 27 ए लगावल गइल बा. एकरा अलावे ए लोग के खिलाफ धारा 28 अवुरी धारा 29 के तहत मामला दर्ज भईल बा।

 

292910cookie-check‘सुशांत के ड्रग्स लेवे खातिर उकसावल गइल’ : NCB के रिया चक्रवर्ती पs गम्भीर आरोप

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.