Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

यूपी के 80 गांवन के विदेशी लुक मिली, शिकागो अवुरी सिंगापुर जईसन मिली सुविधा

3,402

 

नया नोएडा रोडमैप : यूपी के नोएडा के दुनिया के आधुनिक शहरन के तर्ज पे बनावे के योजना शुरू हो गइल बा।अइसना में कहल जा रहल बा कि यूपी के एह 80 गाँवन के विदेशी लुक दिहल जाई…

दिल्ली-एनसीआर के विश्वस्तरीय सुविधा से लैस शहर नोएडा के दुनिया में अलग पहचान बा। हाल ही में यूपी निवेशक शिखर सम्मेलन में भी कुल 32 लाख करोड़ रुपया के निवेश के 30 प्रतिशत नोएडा के नाम पे मिलल। जानी कि निवेशक अकेले गौतम बुद्ध नगर जिला खातिर दस लाख करोड़ से अधिका के निवेश कइले रहले।

नोएडा के एह बढ़त प्रतिष्ठा के बाद अब इहाँ बनत न्यू नोएडा के दुनिया के आधुनिक शहरन के तर्ज पे बनावे के योजना शुरू हो गइल बा। एकरा खातिर नोएडा अथॉरिटी 80 गाँव के जोड़ के नया नोएडा के स्थापना करे के योजना बनवले बा।

भारत के नया विश्वस्तरीय शहर!

न्यू नोएडा के मॉडल शिकागो आ सिंगापुर जइसन आधुनिक सुविधा वाला शहरन के मॉडल पे बनावल जा रहल बा। मने कि न्यू नोएडा में उ कुलही सुविधा होई जवन दुनिया के कवनो विकसित शहर में हो सकता। एह शहर में जाम से बचे खातिर बहुस्तरीय पार्किंग होई जवना से सड़क पे कवनो गाड़ी के आवाजाही के राह में आवे के संभावना खतम हो जाई। इहाँ आधुनिक सुविधा से लैस गगनचुंबी इमारत बनावल जाई अवुरी हरियाली पे ध्यान दिहल जाई ताकि इ शहर कंक्रीट के जंगल ना बने।

न्यू नोएडा में शिकागो के झलक देखे के मिली।

न्यू नोएडा के बस्ती के बाद एह शहर में शिकागो के झलक देखे के मिली। एकरा खातिर इहाँ शिकागो जइसन मल्टीमोडल ट्रांसपोर्ट हब बनावल जाई। दुनिया के विकसित शहरन के तरह इहाँ औद्योगिक क्षेत्र आ आवासीय क्षेत्र भी बनावल जाई। दुबई अवुरी सिंगापुर जईसन अंतर्देशीय कंटेनर डिपो बनावे के योजना भी बा।

एह शहर के माध्यम से भारत के पहिला सच्चा स्मार्ट सिटी बनावे के मंशा पूरा करे के कोशिश बा। अगर इहाँ नौकरी खातिर औद्योगिक क्षेत्र होई त लोग के रहे के मकान के विकल्प भी मिल जाई।

न्यू नोएडा कइसे आधुनिक शहर बन जाई?

अब सवाल उठता कि अयीसन दावा करे के पीछे कवन आधार बा? दरअसल न्यू नोएडा के मास्टर प्लान बनावे के जिम्मेदारी स्कूल ऑफ प्लानिंग एंड आर्किटेक्चर के मिल गईल बा।

नोएडा अथॉरिटी एसपीए के एह नया विश्वस्तरीय शहर के निर्माण खातिर सलाहकार के रूप में नियुक्त कइले बा। स्कूल ऑफ प्लानिंग एंड आर्किटेक्चर अब आपन मास्टर प्लान बनावे के काम शुरू करे वाला बा। एह मास्टर प्लान में एह बात पे खास ध्यान दिहल जाई कि ई शहर लोग के हर वर्ग के जरूरत पूरा करे में सफल बा।

न्यू नोएडा के स्मार्ट अवुरी वर्ल्ड क्लास बनावे खातीर इहाँ आधुनिक नौकरी के मौका देवे पे ध्यान दिहल जाई। एकरा खातिर इंडस्ट्रियल जोन में स्टेट एग्रो, फूड प्रोसेसिंग, आईटी, स्किल डेवलपमेंट नॉलेज जईसन सेगमेंट के विकास के योजना बा।

एकरा संगे आवासीय क्षेत्र के डिजाइन अयीसन बनावल जाई कि जवना लोगन के अभीन ले घर नईखे, उ लोग के इहाँ आसानी से घर मिल सकता।

 

 

 

553750cookie-checkयूपी के 80 गांवन के विदेशी लुक मिली, शिकागो अवुरी सिंगापुर जईसन मिली सुविधा

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.