Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

100 मीटर स्पर्धा में भारत के 94 साल के भगवनी देवी स्वर्ण पदक जीतली

0 446
सीवान इन्शुरेंस 720 90

भारत के 94 बरीस के धावक भगवनी देवी एहिजा आयोजित विश्व मास्टर्स एथलेटिक्स चैम्पियनशिप के 100 मीटर स्पर्धा में स्वर्ण पदक जीतली. उ 24.74 s के समय से प्रथम स्थान पर रहे। एकरा संगे-संगे शॉट पुट इवेंट में भगवनी देवी कांस्य पदक जीतली। केंद्रीय खेल मंत्रालय ट्वीट कईले कि, “भारत के 94 साल के भगवनी देवी साबित क देले बाड़ी कि उमर कवनो बाधा नईखे। उ विश्व मास्टर्स एथलेटिक्स चैम्पियनशिप के 100 मीटर स्पर्धा में ताम्पेरे में 24.74 सेकंड के टाइमिंग के संगे स्वर्ण जीतली। उ फेंकली।” शॉट। टूर्नामेंट में कांस्य। वाकई में बहुत बढ़िया प्रदर्शन।” विश्व मास्टर्स एथलेटिक्स चैम्पियनशिप के आयोजन 29 जून से 10 जुलाई ले भइल. ई 35 साल भा एकरे से ढेर उमिर के पुरुष आ महिला एथलीट लोग खातिर एथलेटिक्स ट्रैक एंड फील्ड खेल के एगो वर्ल्ड चैम्पियनशिप कैलिबर के इवेंट हवे।

अर्जुन बाबुता 10 मीटर एयर राइफल में स्वर्ण पदक जीतली

आईएसएसएफ विश्वकप के पुरुष 10 मीटर एयर राइफल स्पर्धा में सोमार का दिने भारतीय युवा शूटर अर्जुन बबुता देश के पहिला स्वर्ण पदक जीत लिहलन. स्वर्ण पदक मैच में अर्जुन टोक्यो ओलंपिक रजत पदक विजेता लुकास कोजेनस्की के 17-9 से हरा दिहलन.

पंजाब के 23 साल के अर्जुन साल 2016 से भारत के प्रतिनिधित्व करतारे। एकरा से पहिले ऊ 661.1 के स्कोर से रैंकिंग मैच में टॉप क के स्वर्ण पदक मुकाबला में जगह बनावे में कामयाब रहलें। सीनियर टीम का साथे अर्जुन के ई पहिला स्वर्ण पदक ह.

292320cookie-check100 मीटर स्पर्धा में भारत के 94 साल के भगवनी देवी स्वर्ण पदक जीतली

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.