Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

मोतिहारी में गिरफ्तार भइल सुधीर कुशवाहा: निकलल आईएसआई के स्लीपर सेल: पाकिस्तान, चीन, मलेशिया, नेपाल से फर्जी नोट किंगपिन के संबंध

जांच एजेंसी पूछताछ कर रहल बाड़ी स

0 130
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मोतिहारी में गिरफ्तार फर्जी नोट सरगना सुधीर कुशवाहा आतंकी संगठन के स्लीपर सेल निकलल। एनआईए के नकली मुद्रा के सरगना अवुरी दु लाख रिवार्ड अपराधी सुधीर कुशवाहा के गिरफ्तारी प बहुत महत्वपूर्ण अवुरी चौंकावे वाला खुलासा भईल बा।

सुधीर के तार खाली नेपाल से ना बलुक पाकिस्तान, चीन, मलेशिया आ दुबई से भी जुड़ल बा। बतावल जाता कि उ भारत में पाकिस्तानी खुफिया एजेंसी आईएसआई के स्लीपर सेल के रूप में काम करत रहले। नेपाल से मुजफ्फरपुर जात घरी गुरुवार के मुजफ्फरपुर अवुरी मोतिहारी पुलिस के मदद से मोतिहारी जात घरी उनुका के गिरफ्तार क लिहल गईल। जहां पूछताछ के दौरान उ ए बारे में भी जानकारी देले बाड़े। उ घोरासहन समेत नेपाल के तराई इलाका में आपन जाल फैलावत रहले।

1.54 लाख की नकली भारतीय नोट अउरी बाइक के साथ गिरफ्तार

मामला के बारे में जानकारी देत ​​मुजफ्फरपुर के एसएसपी जयंत कांत बतवले कि सुधीर से गिरफ्तारी के समय पुलिस 1.54 लाख रुपया के नकली भारतीय रुपया अवुरी एगो अपाचे बाइक बरामद कईले बिया। आरोपी फेरू आपन नेटवर्क सक्रिय करे के कोशिश करत रहे। एसएसपी बतवले कि साल 2008 में उनुका के फर्जी नोट मामला में मोतिहारी से गिरफ्तार कईल गईल रहे। बाद में मामला एनआईए के सौंप दिहल गईल। आरोपी फरार हो गईल रहे। आरोपी पहिले कोयला के काम करत रहे, लेकिन ओकरा आड़ में उ नकली नोट के रैकेट चलावत रहे।

कई गो जांच एजेंसी पूछताछ कर रहल बाड़ी सँ

गिरफ्तारी के सूचना प देश के बहुत जांच एजेंसी मुजफ्फरपुर पहुंच के पूछताछ में लागल बिया। एनआईए, रॉ, आईबी, एसएसबी अवुरी एसआरबी के टीम लगातार उनुका से पूछताछ करतिया। उ बहुत महत्वपूर्ण खुलासा कईले बाड़े। एकरा आधार प जांच टीम आगे के कार्रवाई में जुटल बिया। एसपी डॉ. कुमार आशीष बतवले कि पछिला कुछ महीना में मुजफ्फरपुर, बेतिया, मोतिहारी, सीतामढ़ी आदि जगह प पुलिस अवुरी बाकी सुरक्षा एजेंसी के ओर से फर्जी भारतीय मुद्रा के बहुत खेप बरामद भईल बा।

2005 में दिल्ली में गिरफ्तार भईल रहे

सुधीर के पहिला बेर साल 2005 में दिल्ली के एगो आवासीय होटल से गिरफ्तार कईल गईल रहे। उनुका के दिल्ली क्राइम ब्रांच के टीम नकली नोट के संगे गिरफ्तार क लेलस। सबूत ना मिलला का चलते उनुका के रिहा कर दिहल गइल. फेरु साल 2014 में दिल्ली के एगो होटल से 50 लाख रुपया बरामद भईल रहे।

उक्त मामला में एनआईए 2/2014 के मामला दर्ज कईले रहे। जवना में उ फरार रहले। साल 2014 में मोतिहारी पुलिस सेलफोन के संगे 21 लोग के गिरफ्तार कईले रहे। ओह घरी भी एगो अउरी आतंकी गिरोह से उनकर संबंध के मामला सामने आ गईल रहे| 2016 में घोरासहन रेलवे ट्रैक प भईल कुकर बम ब्लास्ट केस में भी सुधीर के नाम सामने आईल रहे। ए सभ मामला में उ फरार रहले।

289730cookie-checkमोतिहारी में गिरफ्तार भइल सुधीर कुशवाहा: निकलल आईएसआई के स्लीपर सेल: पाकिस्तान, चीन, मलेशिया, नेपाल से फर्जी नोट किंगपिन के संबंध

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.