Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

शिंजो आबे पर जानलेवा हमला पर खुश बाड़े क्रूर चीनी, मौत के कामना करत बाड़े; सोशल मीडिया पर पोस्ट कइले बानी

0 44
सीवान इन्शुरेंस 720 90

नारा शहर में आजु सबेरे एगो जनसभा का दौरान एगो आदमी ओकरा पर गोली चला दिहलसि जवना का बाद जापान के पीएम रहल शिंजो आबे के हालत गंभीर बा. एही बीच चीनी राष्ट्रवादी लोग के ओर से शिंजो अबे प भईल हमला प खुशी जतावे के चर्चा होखता। एतने ना, ई लोग शिंजो अबे के मौत के कामना भी कइले बा। ई लोग चीनी सोशल मीडिया प्लेटफॉर्म वेइबो पर पोस्ट कइले बा. शिन्जो अबे के फिलहाल इलाज चलता अवुरी उनुकर हालत गंभीर बनल बा। हमला के बाद उनुका के जल्दी से हवाई जहाज से अस्पताल पहुंचावल गईल।

ऑस्ट्रेलिया में रहे वाला चीनी राजनीतिक कार्टूनिस्ट बदिउकाओ कुछ चीनी लोग के सोशल मीडिया पोस्ट ट्वीट क के शेयर कइले बाड़न. जवना में चीनी लोग शिंजो अबे पर भइल हमला पर खुशी जतवले बा आ उनुका मौत पर भी काम करत बा. बदिउकाओ एगो कार्टूनिस्ट हउवें आ आपन पहचान छिपावे खातिर एह कलम के नाम दिहले बाड़न. उनुका के चीन के कम्युनिस्ट पार्टी के तीखा आलोचक मानल जाला। आईं बता दीं कि शिन्जो अबे ओह नेता लोग में से एगो हउवें जे क्वाड संगठन के स्थापना के कोशिश कइले. चीन क्वाड संगठन के अपना खातिर एगो चुनौती मानत आइल बा.

शिंजो आबे क्वाड संगठन के नेता रहले, चीन काहे नाराज बा

एतने ना, चीन आ जापान के बीच भी सीमा विवाद हो चुकल बा। दक्षिण चीन सागर के लेके भी दुनो देश के बीच गहरा मतभेद भईल बा| हालांकि भाजपा अवुरी जापान के बीच बढ़िया संबंध बा अवुरी दुनो एक दूसरा के दोस्ताना देश के दर्जा देवेला। भारत के प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी से भी शिंजो आबे के बढ़िया संबंध रहल बा। पछिला साल भारत सरकार के ओर से उनुका के पद्म विभूषण भी दिहल गईल रहे, जवन कि भारत के दूसरा सबसे बड़ नागरिक सम्मान ह। बतावल जात बा कि दू गो गोली लागला का बाद ऊ रैली स्थल पर गिर गइल बाड़न. गोली लगला के बाद उनुका हार्ट अटैक भी हो गईल रहे।

289040cookie-checkशिंजो आबे पर जानलेवा हमला पर खुश बाड़े क्रूर चीनी, मौत के कामना करत बाड़े; सोशल मीडिया पर पोस्ट कइले बानी

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.