Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

शक्तिमान : इ अभिनेता ‘शक्तिमान’ के रूप में बॉक्स ऑफिस हिला दिहे, मुकेश खन्ना के किरदार निभइहे

0 1,052
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मार्वल स्टूडियो के बनावल दुनिया से बहुत पहिले हमनी के भारत के टीवी इंडस्ट्री में एगो सुपरहीरो रहले, जवन बच्चा के दिल प राज करत रहले। हमनी के बात करत बानी 90 के दशक के मशहूर सुपरहीरो आधारित धारावाहिक ‘शक्तिमान’ के, जवना के देश के पहिला सुपरहीरो मानल जाला। ओह दौर में सबके पसंदीदा शक्तिमान के किरदार पर्दा पर मुकेश खन्ना निभवले रहले. उनुका भूमिका के दर्शको ओतने सराहल जतना कि ‘महाभारत’ में उनुका द्वारा निभावल भीष्म के किरदार के. एह धारावाहिक के लोकप्रियता देख के अब हालही में एह फिलिम के एलान शक्तिमान पर भइल. अब एह फिलिम के स्टारकास्ट का बारे में एगो बड़हन खबर आ रहल बा जवना में एगो बड़हन बॉलीवुड स्टार के नाम आ रहल बा.
शक्तिमान के बा

shaktimaan

‘शक्तिमान’ में रणवीर के एंट्री।

हाल ही में सोनी पिक्चर्स इंटरनेशनल प्रोडक्शन के ओर से एगो टीजर जारी भईल रहे। फिलिम ‘शक्तिमान’ के पहिला झलक एह टीजर में देखावल गइल. हालांकि ओह घरी मेकर्स फिल्म के कलाकारन आ निर्देशक का बारे में कवनो जानकारी ना दिहले. लेकिन, अब पता चलल बा कि फिल्म ‘शक्तिमान’ खाती ए इंडस्ट्री के एगो नामी कलाकार से संपर्क कईल गईल बा। एगो मीडिया रिपोर्ट के मुताबिक ‘शक्तिमान’ के निर्माता ए फिल्म में मुख्य भूमिका निभावे के पेशकश रणवीर सिंह के देले बाड़े। रिपोर्ट में इहो बतावल गइल बा कि रणवीर एह प्रस्ताव में बहुते रुचि देखवले बाड़न. बाकिर अबहीं ले ऊ एह फिलिम पर साइन नइखन कइले.
रणवीर सिंह, मुकेश खन्ना

3 of 4

का आप मुकेश खन्ना के चुप्पी से सहमत बानी?

ई सुपरहीरो फिलिम सोनी पिक्चर्स आ मुकेश खन्ना के भीष्मा इंटरनेशनल का बैनर तले बनावल जाई. रिपोर्ट में आगे कहल गईल कि, ‘मेकर के लागता कि रणवीर ए सुपरहीरो किरदार के परदा प स्वाभाविक रूप से निभाव सकतारे।’ अभिनेता आ उनुका टीम से बातचीत जारी बा. ए मामला में मुकेश खन्ना से संपर्क कईला प उ कवनो जानकारी देवे से इनकार क देले। लेकिन उहो ए खबर से इनकार नईखन कईले।
रणवीर सिंह

4 of 4

एह फिलिमन में देखल जाई

आखिरी बेर ‘जयेशभाई जोरदार’ में देखल गइल रणवीर सिंह के ई फिलिम हो सकेला कि बॉक्स ऑफिस पर फ्लॉप हो गइल होखे बाकिर एकर कवनो खास असर उनुका काम पर नइखे पड़ल. रणवीर अगिला फिलिम ‘रॉकी और रानी की प्रेम कहानी’ में नजर अइहें. रणवीर के अलावे ए फिल्म में आलिया भट्ट, शबाना आजमी, धर्मेंद्र अवुरी जया बच्चन भी बाड़े। एकरा अलावे रणवीर का लगे रोहित शेट्टी के फिलिम ‘सर्कस’ बा.
290020cookie-checkशक्तिमान : इ अभिनेता ‘शक्तिमान’ के रूप में बॉक्स ऑफिस हिला दिहे, मुकेश खन्ना के किरदार निभइहे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.