Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गोरखपुर मंदिर में सीएम खुद बच्चन के चॉकलेट खियवले: 800 लोग के भीड़ देख के सीएम नाराज रहले; अफसरन से पूछलस – सुनवाई नाइ होला का?

0 714
सीवान इन्शुरेंस 720 90

सीएम योगी बुधवार के सबेरे गोरखनाथ मंदिर में जनता दरबार आयोजित कईले। गुरु पूर्णिमा के दिन उ खुद 150 लोग से मुलाकात कईले। हिन्दू सेवाश्रम में सुने की समस्या साथ ही हल भी दिहले। ए दौरान करीब 800 लोग के भीड़ के आगमन से उ चिढ़ गईले। अधिकांश लोग के कार्रवाई के आश्वासन के संगे वापस क दिहल गईल।

लइकन के देख के खुश हो जाले सीएम योगी

हालांकि ए बीच सीएम योगी अपना शिकायत लेके पहुंचल महिला के गोदी में बच्चा के देख के खुश रहले। उ लईकन से भी बात कईले। शिकायत सुनत घरी सीएम महिला के गोदी में बईठल बच्चा के हाथ से चॉकलेट भी खियावले।

सीएम के फटकार के चलते अधिकारी लोगन के छूटल पसीना

हमेशा का तरह अबकी बेर भी जादा से जादा शिकायत पुलिस तक पहुंचल अवुरी जमीन के विवाद सार्वजनिक दर्शन में पहुंचल। एकरा प सीएम भी नाराज रहले। एकरा खाती उ उहाँ मौजूद अधिकारी के फटकारत रहले। सभे मामला में कार्रवाई करे के निर्देश दिहल गईल।

सीएम अधिकारी लोग से पूछले कि, “का थाना-तहसील स्तर प सुनवाई ठीक से नईखे होखत? एतना भीड़ काहें पहुंचता।” इ सुनला के बाद मौजूद अधिकारी के माथे प पसीना आवे लागल।

योगी गौ सेवा कइले, गुल्लू के भी दुरलने

सीएम योगी सोमवार के सबेरे गुरु गोरखनाथ के पूजा कईले। एकरा संगे-संगे अपना गुरु महंत अवैद्यनाथ के समाधि प प्रार्थना करत उनुकर आशीर्वाद लिहले। मंदिर से निकलला के बाद उ गोशाला में पहुंचले। जहाँ गाय पोसल जाले सब। कालू आ गुल्लू के भी दुलरले।

 

साभार – दैनिक भास्कर

293170cookie-checkगोरखपुर मंदिर में सीएम खुद बच्चन के चॉकलेट खियवले: 800 लोग के भीड़ देख के सीएम नाराज रहले; अफसरन से पूछलस – सुनवाई नाइ होला का?

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.