Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

पीएम मोदी आजु जइहें देवघर, एयरपोर्ट समेत कई गो प्रोजेक्ट के करिहें उद्घाटन 

0 596
सीवान इन्शुरेंस 720 90

झारखंड के देवघर जिला में मंगल का दिने प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी हवाई अड्डा समेत कई गो परियोजना के उद्घाटन करीहें. पीएम मोदी ओहिजा अउरी कई गो परियोजना के शिलान्यास भी करीहें। देवघर के 12 ज्योतिर्लिंग में से एगो भगवान भोलेनाथ के मुख्य तीर्थ ह। एकरा अलावे पीएम मोदी 11.5 किलोमीटर के रोड शो में भी भाग लीहे। पुलिस के एगो वरिष्ठ अधिकारी कहले कि प्रधानमंत्री के सुरक्षा खाती कड़ा इंतजाम कईल गईल बा।

उ बतवले कि ए यात्रा में पीएम मोदी बाबा वैद्यनाथ धाम में प्रार्थना करीहे। एगो आधिकारिक बयान में कहल गइल बा कि प्रधानमंत्री झारखंड में 16 हजार करोड़ रुपिया के परियोजना के शिलान्यास करीहें. एकरा संगे-संगे 401 करोड़ के लागत से बनल 657 एकड़ में फैलल ए हवाई अड्डा के उद्घाटन कईल जाई। इंडिगो पिछला हफ्ता कहले रहुवे कि ऊ 12 जुलाई के कोलकाता से देवघर के उड़ान शुरू करी.

झारखंड के दूसरा अंतरराष्ट्रीय हवाई अड्डा

रांची के बाद इ झारखंड के दूसरा अंतरराष्ट्रीय हवाई अड्डा होई। भारत में 2014 से पहिले 74 गो हवाई अड्डा रहलें, बाकी अप्रैल 2022 ले के सात साल में 66 गो नया हवाई अड्डा सभ के स्थापना भइल बा जेह में कुल 140 गो हवाई अड्डा (हेलीपोर्ट आ वाटर डोम समेत) लिहल गइल बा। यूडीएन योजना के तहत जून 2022 तक 420 से जादा हवाई मार्ग के संचालन कईल गईल बा। एह योजना का तहत 1.79 लाख से अधिका उड़ान भरल गइल बा. यूडीएन योजना से पूरा भारत में पहाड़ी राज्य, पूर्वोत्तर क्षेत्र आ द्वीप समेत कई गो क्षेत्रन के बेहद फायदा भइल बा.

एगो ट्वीट में प्रधानमंत्री कहले कि उ मंगलवार के झारखंड अवुरी बिहार के दौरा करे के इंतजार करतारे। उ कहले कि, हम आज झारखंड अवुरी बिहार में रह के अलग-अलग कार्यक्रम में शामिल होखे के बेसब्री से इंतजार करतानी। दुपहरिया में हम देवघर पहुंचब जहां हम 16800 करोड़ के विकास कार्य के उद्घाटन अवुरी शिलान्यास करब। अपना दौरा के दौरान प्रधानमंत्री एम्स, देवघर में इन-पेसिंट विभाग (आईपीडी) अवुरी ऑपरेशन थिएटर सेवा के राष्ट्र के समर्पित करीहे।

बिहार विधानसभा भवन के शताब्दी समारोह में शामिल होइहें मोदी जी

बिहार विधानसभा भवन के शताब्दी समारोह में शामिल होखे खातिर प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी 12 जुलाई के बिहार आ रहल बाड़े। प्रधानमंत्री के आवे से पहिले बिहार में विशेष दर्जा के मांग तेज होखे लागल बा। दरअसल, बिहार के विशेष दर्जा देवे के प्रस्ताव बिहार विधानमंडल के दुनो सदन से पहिलही पारित हो चुकल बा।

बिहार भाजपा के प्रदेश अध्यक्ष संजय जायसवाल साफ क देले बाड़े कि बिहार के विशेष दर्जा देवे के जरूरत नईखे। प्रधानमंत्री मोदी के आवे से पहिले राज्य के विशेष दर्जा के लेके बिहार के राजनीति गरमा गईल बा। जब राजद अवुरी कांग्रेस विशेष श्रेणी के दर्जा देवे के मांग उठवलस त सत्ताधारी दल के हिस्सा जदयू भी एकर समर्थन कईलस। जदयू संसदीय बोर्ड के अध्यक्ष उपेंद्र कुशवाहा कहले कि जब-जब पीएम मोदी बिहार आवेले त उ कवनो ना कवनो उपहार देले बाड़े। अबकी उम्मीद कईल जा सकता कि इ लोग बिहार के विशेष दर्जा के घोषणा करीहे।

कांग्रेस प्रवक्ता असित नाथ तिवारी कहले कि विशेष दर्जा के मांग बिहार विधानमंडल से दु बेर पारित हो चुकल बा अवुरी केंद्र सरकार के भेज दिहल गईल बा। एही विधायिका के शताब्दी समारोह में प्रधानमंत्री अवुरी मुख्यमंत्री भी उहाँ मौजूद रहीहे। हमनी के उम्मेद बा कि मुख्यमंत्री बिहार खाती विशेष श्रेणी के दर्जा के मांग उठाईहे अवुरी पीएम से कुछ ठोस आश्वासन लेवे में सक्षम होईहे।

291770cookie-checkपीएम मोदी आजु जइहें देवघर, एयरपोर्ट समेत कई गो प्रोजेक्ट के करिहें उद्घाटन 

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.