Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

झारखंड के मिलल बड़का तोहफा, पीएम मोदी कइले बाबा के शहर में रोड शो, हजारों लोग जुटे

0 84
सीवान इन्शुरेंस 720 90

प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी अपना झारखंड दौरा के तहत आज बाबा बैद्यनाथ शहर देवघर पहुंचले। इहाँ के एयरपोर्ट के संगे-संगे सोलह हजार करोड़ रुपया से जादे के परियोजना के उदघाटन अवुरी शिलान्यास कईले। कार्यक्रम के बाद पीएम मोदी जनता के संबोधित कईले। अपना संबोधन में पीएम मोदी कहले कि बाबा धाम अईला के बाद सभके मन खुश हो जाला। आज हमनी सब के सौभाग्य मिलल बा कि देवघर से झारखंड के विकास में तेजी आई।

पीएम मोदी बाबा के शहर में रोड शो कइले

झारखंड के देवघर हवाई अड्डा समेत 16 हजार करोड़ से अधिका के परियोजना के उद्घाटन अवुरी शिलान्यास कईला के बाद प्रधानमंत्री मोदी एगो रोड शो लेके जनता के अभिवादन कईले। ए दौरान पीएम मोदी के झलक पावे खाती हजारों भीड़ जुट गईल रहे।

हमनी के विकास के आकांक्षा प जोर देले बानी जा, जवन आकांक्षी जिला प केंद्रित बा

पीएम मोदी कहले कि हमनी के सबका साथ, सबका विकास, सबका विश्वास अवुरी सबका प्रयास के मंत्र के पालन करतानी। बुनियादी ढांचा में निवेश करके विकास, रोजगार-स्वरोजगार के नया रास्ता खोजल जा रहल बा। हमनी के विकास के आकांक्षा प जोर देले बानी जा, जवन आकांक्षी जिला प केंद्रित बा।

आज सरकार के प्रयास के लाभ देश भर में देखाई देता : पीएम

पीएम मोदी कहले कि आज सरकार के प्रयास के फायदा पूरा देश में देखाई देता। यूडीएन योजना के तहत पिछला 5-6 साल में हवाई अड्डा, हेलीपोर्ट अवुरी जल हवाई अड्डा के माध्यम से करीब 70 नाया लोकेशन के जोड़ल गईल बा। आजु आम नागरिकन के 400 से अधिका नया रूट पर हवाई यात्रा के सुविधा मिल रहल बा.

4 साल पहिले देवघर एयरपोर्ट के शिलान्यास करे के मौका मिलल रहे

पीएम मोदी कहले कि हमरा 4 साल पहिले देवघर एयरपोर्ट के शिलान्यास करे के मौका मिलल रहे। कोरोना के कठिनाई के बावजूद एकरा प तेजी से काम भईल अवुरी आज झारखंड के दूसरा एयरपोर्ट मिलता। हर साल करीब 5 लाख यात्री देवघर हवाई अड्डा से आवा सकेले। एह से बाबा के भक्तन के भी सुविधा मिली।

एह परियोजना से पूर्वी भारत के विकास के भी गति मिली : पीएम मोदी

पीएम मोदी कहले कि भले ही इ परियोजना झारखंड से शुरू हो रहल बा, लेकिन एकरा से बिहार अवुरी पश्चिम बंगाल के बहुत इलाका के भी सीधा फायदा होई। माने कि एह परियोजना से पूर्वी भारत के विकास में भी तेजी आई| राज्य से लेके विकास तक राष्ट्र के विकास, देश पिछला 8 साल से ए सोच के संगे काम करत बा। पीएम मोदी कहले कि पछिला 8 साल में, झारखंड के राजमार्ग, रेलवे, वायुमार्ग, जलमार्ग, हर तरह से, एकही सोच से जोड़े के प्रयास में इ भाव सर्वोपरि रहल बा।

बाबा धाम में अइला के बाद सबके दिल खुश हो जाला: पीएम मोदी

देवघर हवाई अड्डा के उद्घाटन कईला के बाद पीएम मोदी जनता के संबोधित कईले। एह दौरान पीएम मोदी कहले कि बाबा धाम अईला के बाद सभके मन खुश हो जाला। आज हमनी सब के सौभाग्य मिलल बा कि देवघर से झारखंड के विकास में तेजी ले आवल जा सके। बाबा बैद्यनाथ के आशीर्वाद से आजु 16 हजार करोड़ रुपिया से अधिका के परियोजना के उद्घाटन आ शिलान्यास कइल गइल बा.

पीएम मोदी 16,800 करोड़ के परियोजना के उद्घाटन कइलन

देवघर में प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी 16,800 करोड़ के परियोजना के उद्घाटन कईले। एकरा अलावे एम्स अवुरी देवघर हवाई अड्डा भी शामिल बा। ए मौका प राज्य के मुख्यमंत्री हेमंत सोरेन अवुरी राज्यपाल रमेश बैस भी मौजूद रहले।

देवघर हवाई अड्डा के उद्घाटन कइलन पीएम मोदी

प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी झारखंड के देवघर हवाई अड्डा के उद्घाटन कईले बाड़े। ए दौरान मुख्यमंत्री हेमंत सोरेन अवुरी राज्यपाल बैस भी मौजूद रहले।

292350cookie-checkझारखंड के मिलल बड़का तोहफा, पीएम मोदी कइले बाबा के शहर में रोड शो, हजारों लोग जुटे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.