Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

बदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं

0 3,415
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मानसून के ई समय स्वास्थ्य खातिर कई तरह से चुनौतीपूर्ण मानल जाला। खासतौर पर मानसून के सुरुआती समय बरसात आ वायुमंडल में नमी के समय होला जेकरा चलते कई किसिम के वायरस आ बैक्टीरिया सभ के बढ़ती के खतरा होला। स्वास्थ्य विशेषज्ञ इशारा करतारे कि मानसून के दौरान वायरस, बैक्टीरिया अवुरी बाकी संक्रमण के संपर्क में आवे के खतरा बाकी मौसम के मुक़ाबले दुगुना जादा होखेला।

गरम आ नम जलवायु हानिकारक सूक्ष्मजीव सभ के बढ़े आ संक्रमित करे खातिर आदर्श होले, जेकरा से कई किसिम के बेमारी सभ के खतरा पैदा हो सके ला। पेट के समस्या के संगे-संगे ए मौसम में सर्दी-जुकाम अवुरी फ्लू के खतरा भी बढ़ जाला।

स्वास्थ्य विशेषज्ञ के कहनाम बा कि, जवना लोग के प्रतिरक्षा कमजोर होखेला, ओ लोग के ए मौसम में बहुत स्वास्थ्य समस्या के खतरा हो सकता। अयीसना में सभ लोग के निवारक उपाय करत रहे के चाही। एकरा खातिर खाद्य पदार्थ के सेवन से पहिले आहार के साफ-सफाई के विशेष ध्यान राखल जरूरी हो जाला। हमनी के बताईं कि सर्दी-जुकाम जईसन समस्या से बचे खाती चाहे एकर लक्षण के कम करे खाती कवन-कवन उपाय कईल जा सकता?

काढ़ा के सेवन करे खातिर फायदेमंद होला

करें 2022 06 28T131445.248, बदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं, ,

घर के तरह-तरह के मसाला अवुरी दवाई से बनल काढ़ा के सेवन शरीर खाती बहुत फायदेमंद हो सकता, ताकि सर्दी-जुकाम अवुरी फ्लू जईसन मौसमी संक्रमण के खतरा ना होखे। दालचीनी, लौंग, काली मिर्च, अदरक, तुलसी से बनल काढ़ा ना सिर्फ शरीर के रोग प्रतिरोधक क्षमता बढ़ावेला, बालुक इ आपके सांस के गंभीर बेमारी अवुरी संक्रमण के खतरा से बचावे में भी मददगार हो सकता।

रोज सबेरे गरम पानी पीये के बा

करें 2022 06 28T131438.240, बदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं, ,

विशेषज्ञ रोज गुनगुना पानी पिए के स्वास्थ्य खाती खास तौर प फायदेमंद मानतारे। एकरा के साँस के संक्रमण से बचाव के सबसे कारगर तरीका मानल जाला। रोज सबेरे गरम पानी पिए वाला लोग में सर्दी अवुरी फ्लू के खतरा कम होखेला। वजन घटावे के संगे-संगे एकरा के आम खांसी, सर्दी अवुरी संक्रमण के ठीक करे में भी कारगर मानल जाला। गरम पानी से शरीर के रोग प्रतिरोधक क्षमता बढ़ेला अवुरी पाचन में भी सुधार होखेला।

हल्दी के दूध के फायदे

करें 2022 06 28T131556.050, बदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं, ,

मौसमी संक्रमण के खतरा कम करे खातिर हल्दी के दूध के सेवन भी बहुत फायदेमंद मानल जाला। हल्दी में एंटी-इंफ्लेमेटरी अवुरी एंटी-बैक्टीरियल गुण होखेला। दूध के संगे हल्दी अवुरी घी मिला के पियला से सर्दी-जुकाम अवुरी फ्लू के लक्षण से राहत मिलेला। एकरा से जादा फायदा पावे खाती रात में सुते से पहिले एकर सेवन कईल खास तौर प फायदेमंद मानल जाला। हल्दी के दूध शरीर के प्रतिरक्षा बढ़ावे में मददगार होखेला।
विग्यापन

शहद आ काली मिर्च के इस्तेमाल कइल जाला

करें 2022 06 28T131640.268, बदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं, ,

मौसमी संक्रमण के चलते गला में खराश अवुरी दर्द के समस्या के कम करे खाती शहद अवुरी काली मिर्च के सेवन खास तौर प फायदेमंद मानल जाला। शहद में एंटी-बैक्टीरियल, एंटी-ऑक्सीडेंट अवुरी एंटी-इंफ्लेमेटरी गुण होखेला। अयीसना में काली मिर्च में शहद अवुरी अदरक के रस मिला के एकर सेवन कईला से गला में खराश खतम हो जाला। फ्लू के लक्षण के कम करे में एकरा के बेहद फायदेमंद मानल जाला।

नोट: ई लेख स्वास्थ्य विशेषज्ञ लोग के मेडिकल रिपोर्ट आ सुझाव के आधार पर तइयार कइल गइल बा।

साभार- अमर उजाला

282850cookie-checkबदलत मौसम में शिकार हो सकतानी सर्दी-फ्लू के, ए उपाय से आप बहुत बेमारी से सुरक्षित रह सकेनीं

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.