Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

पोस्ट ऑफिस के इ स्कीम के धमाका, खाली 333 रुपिया खर्च करे पे मिलत बा 16 लाख, जानि कइसे

2,969

 

आज देश में निवेश के बहुत विकल्प उपलब्ध बा। जवना में लोग पईसा लगा के अमीर हो रहल बा। एहमें डाकघर योजना के फीस लोकप्रिय हो रहल बा। अइसना में अगर रउरा डाकघर योजना में निवेश करे के सोचत बानी त ई खबर रउरा खातिर वरदान साबित हो सकेला। काहे कि डाकघर के आवर्ती जमा योजना जनता खातिर बहुते फायदेमंद साबित हो रहल बा। डाकघर के एह योजना से जनता के लाखों रुपिया के रिटर्न बढ़िया ब्याज से मिलेला। एकरा संगे ए योजना में लगावल पईसा भी सुरक्षित रहेला। जवना के चलते पईसा के नुकसान के कवनो खतरा नईखे। एही से डाकघर के इ योजना मध्यम वर्गीय लोग खातिर सबसे बढ़िया विकल्प में से एगो बा।

आवर्ती जमा योजना के अलावा डाकघर कई गो योजना भी चलावेला। जवन बैक एफडी से ज्यादा रिटर्न देला। डाकघर में आरडी खाता खोलल बहुत आसान बा अवुरी 10 साल से ऊपर के लोग अवुरी बच्चा एकरा में खाता खोल सकतारे। एकरा संगे ए योजना में कम से कम 100 रुपया महीना के निवेश के प्रावधान भी कईल गईल बा।

निवेश पे एतना ब्याज पाईं

डाकघर के आरडी योजना में निवेश कईला पे 5.8 प्रतिशत के दर से ब्याज मिलेला। एकरा अलावा रउआ एह योजना में 5 साल तक निवेश कर सकेनी यानी 5 साल बाद खाता परिपक्व हो जाला। एह योजना में निवेशक के 1 साल बाद जमा राशि के 50% तक निकाले के प्रावधान बा। एकरा संगे 1 साल बाद निवेशक के 50% तक के लोन लेवे के फायदा भी मिलेला। एह तरह से ई योजना जनता खातिर पूरा तरह से फायदेमंद बा, साथही एक प्रतिशत के निवेश के कवनो जोखिम नइखे।

बता दीं कि अगर रउरा डाकघर के आरडी योजना में 10 हजार रुपिया, माने कि हर दिन 333 रुपिया के बचत क के 10 साल ले लगाईं त रउरा 16 लाख रुपिया के रिटर्न 5.8 फीसदी के ब्याज दर पर मिल सकेला 10 साल के बा। एकरा बाद 10 साल खातिर जमा कुल रकम 12 लाख अवुरी रिटर्न 4.26 लाख रुपया होई। ए हिसाब से 16.26 लाख रुपया मिली। एकरा में मिले वाला ब्याज त्रैमासिक होला। एकरा चलते निवेशक के लगातार आमदनी मिलेला।

 

 

 

 

543430cookie-checkपोस्ट ऑफिस के इ स्कीम के धमाका, खाली 333 रुपिया खर्च करे पे मिलत बा 16 लाख, जानि कइसे

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.