Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

भाजपा के महासंपर्क अभियान में देवरिया पहुंचीअन दिग्गज: तीनों लोकसभा क्षेत्रन के वरिष्ठ कार्यकर्ता सs साथे करिहें बैठक

1,517

 

 

भाजपा अल्पसंख्यक मोर्चा के राष्ट्रीय अध्यक्ष जमाल सिद्दीकी केन्द्र में नरेंद्र मोदी सरकार के 9 साल पूरा होखला पे भारतीय जनता पार्टी के ओर से चलावल जा रहल संपर्क अभियान में शामिल होखे खातीर 3 जून शनिवार के देवरिया आई।

3 जून के उ सबेरे 11 बजे सलेमपुर लोकसभा क्षेत्र के सलेमपुर नगर में स्थित समता निवास में प्रेस कांफ्रेंस करीहे। एकरा बाद जी.एम. दुपहरिया 12 बजे अकादमी सलेमपुर में होखे वाला सोशल मीडिया इन्फ्लुएंसर सम्मेलन में भाग लीहें। एकरा बाद जयसवाल बांसगांव लोकसभा के बड़हज नगर के धर्मशाला में वरिष्ठ कार्यकर्ता के संगे बैठक में भाग लीहे। 4 जून के सबेरे 11 बजे बरियारपुर में देवरिया सदर लोकसभा के वरिष्ठ कार्यकर्ता के बैठक होई।

दूसर ओर उत्तराखंड के पूर्व मुख्यमंत्री त्रिवेंद्र रावत 5 जून के देवरिया अइहें। उ सबेरे दस बजे से संपर्क से समर्थन कार्यक्रम में भाग लेला के बाद सुबह 11.30 बजे से गांधी सभागार विकास भवन में प्रेस कांफ्रेंस करीहे। एकरा बाद दुपहरिया एक बजे प्रिंस मैरिज हॉल कोटवा में सोशल मीडिया इन्फ्लुएंसर सम्मेलन में भाग लीहें। साँझ चार बजे से आईटीआई हॉल में होखे वाला सम्मेलन में बुद्धिजीवी लोग भाग लीहें।

पूर्व मुख्यमंत्री देवरिया से बलिया जइहें, जबकि पूर्व मुख्यमंत्री त्रिवेंद्र रावत सोहनपुर भाटपाररानी में लाभार्थी सम्मेलन में भाग लिहला का बाद सबेरे दस बजे सलेमपुर लोकसभा के सलेमपुर नगर में संपर्क से समर्थन अभियान में भाग लिहला का बाद छह जून के बलिया जिला जइहें 11.30 a.m. पे रवाना हो जाई कार्यक्रमन के बारे में ई जानकारी संपर्क अभियान के संयोजक आ जिला उपाध्यक्ष राजेश कुमार मिश्रा मीडिया प्रभारी अम्बिकेश पाण्डेय का माध्यम से दिहले बाड़न।

 

557490cookie-checkभाजपा के महासंपर्क अभियान में देवरिया पहुंचीअन दिग्गज: तीनों लोकसभा क्षेत्रन के वरिष्ठ कार्यकर्ता सs साथे करिहें बैठक

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.