Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

गोरखपुर में अपराध नियंत्रण के नया योजना, 8 के जगह जिला में 9 गो सर्कल होई

एसएसपी सरकार के एगो प्रस्ताव भेज दिहले

0 86
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गोरखपुर जिला के पुलिसिंग में एगो अउरी बड़हन बदलाव होखे वाला बा. अब पूरा जिला के नौ गो सर्कल में बाँटल जा रहल बा. अब तक इ व्यवस्था मात्र आठ गो सर्कल में रहे| एसएसपी गिदा इलाका के अलग सर्कल बनावे के प्रस्ताव भेजले बिया. एह पर सूचना जल्दिए जारी होखे के उमेद बा. अब तक गिडा थाना कैम्पियरगंज सर्कल के हिस्सा रहे। जबकि ई फैसला गिडा के विस्तार के ध्यान में राखत लिहल गइल बा.

असल में पहिले तहसील के हिसाब से जिला में सर्कल तय हो गईल रहे। जेतना तहसील, जेतना सर्कल, ताकि पुलिस अवुरी प्रशासनिक अधिकारी के बीच तालमेल ठीक से बनल रहे। प्रशासनिक अधिकारी आ पुलिस पक्ष से सर्किल अधिकारी (सीओ) के ओर से एसडीएम के देखरेख में कानून व्यवस्था प काम कईल जा सकता। हालांकि जिला के भौगोलिक स्थिति के हिसाब से बदलत रहल। हाल के समय में गिडा के विस्तार के साथ ही कैम्पियरगंज सर्कल में आवे वाला एह थाना के साथ एगो बड़हन बदलाव के जरूरत महसूस हो रहल बा।

एसएसपी डॉ. विपिन ताडा एह बदलाव का तहत एगो नया गोल के जन्म देबे के प्रस्ताव तइयार कइले बाड़न. ए प्रस्ताव के तहत गिदा के गोरखपुर जिला के नौवां सर्कल बनावल जाता। एकरा संगे-संगे गोरखनाथ सर्किल के जिम्मेवारी बढ़ा के गुलरिहा थाना भी पहिले निहन एकरा में शामिल कईल जाता, जबकि चिलुआताल कैम्पिगंज सर्किल के हिस्सा होई।

गुलरिहा सपा उत्तर के संगे रही कि ना, एकरा प संदेह

गुलरिहा थाना पहिले निहन गोरखनाथ सर्किल से जुड़ल रही, लेकिन शहरी क्षेत्र में भी आई चाहे सपा उत्तर के नजदीक रही, एकर आकलन भी कईल जाता। नया बदलाव में गोरखनाथ सर्किल के अइला के चलते थाना के शहर में जोड़ल जा सकता, लेकिन सपा उत्तर के थाना के संख्या में कमी के चलते फिलहाल एकरा के शायद ओ लोग के हिस्सा में राखल जाई . हालांकि आवे वाला समय में अवुरी थाना बनावे के तैयारी कईल जाता।

नया सिस्टम अइसे हो रहल बा

गिडा सर्किल के सहजनवन, गिदा आ हरपुर बुधत थाना, खजनी सर्किल के खजनी, सिकरीगंज आ बेलघाट थाना, गोला सर्किल के गोला, उरुवा आ बड़हलगंज थाना, बांसगांव सर्किल के बांसगांव, गगहा आ बेलीपार थाना, कैंट में कवनो बदलाव नइखे आ कोतवाली सर्किल, गोरखनाथ सर्किल के गोरखनाथ, शाहपुर आ गुलरिहा थाना, कैम्पियरगंज के कैम्पियरगंज, चिलुआताल आ पीपीगंज थाना के शामिल कइल गइल बा.

253300cookie-checkगोरखपुर में अपराध नियंत्रण के नया योजना, 8 के जगह जिला में 9 गो सर्कल होई

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.