Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

बाबा के दर पs बेजुबान : केदारनाथ के नंदी से जब कुकुर आशीर्वाद लेहलस त मचल बवाल

कमेटी के तहरीर - भावना में चोट लागल

0 38
सीवान इन्शुरेंस 720 90

मंदिर परिसर में स्थापित नंदी के मूर्ति के अपना कुत्ता के पंजा से छू के दू दिन पहिले केदारनाथ पहुंचल एगो यात्री के मामला में बद्रीनाथ केदारनाथ मंदिर समिति पुलिस के शिकायत देले बिया। मंदिर समिति के कहनाम बा कि यात्री के ए काम से श्रद्धालु लोग के भावना के चोट पहुंचल बा।

मंदिर समिति के कार्यकारी अधिकारी आरसी तिवारी बतवले कि 17 मई के केदारनाथ चौकी स्थित तहरीर में एगो यात्री अपना कुत्ता लेके मंदिर पहुंचल रहे। एह दौरान उ कुकुर के चरण से मंदिर परिसर में स्थापित नंदी के मूर्ति के छू के पूजा कईले, जवन कि आपत्तिजनक बा। एह काम से भक्तन के भाव आहत भइल बा. संबंधित यात्री के खिलाफ मामला दर्ज करावे के चाही ताकि अयीसन घटना दोबारा ना होखे।

इहाँ बीकेटीसी के अध्यक्ष अजेंद्र अजय के कहनाम बा कि केदारनाथ में जवन कुछ भईल उ न्यायसंगत नईखे। देश-विदेश के भक्त श्रद्धा आ श्रद्धा के संगे धाम पहुंचतारे। अयीसना में कवनो मुसाफिर के ओर से अपना कुकुर के गोड़ से नंदी के मूर्ति के छूवल धार्मिक भावना के अपमान बा। कार्यपालक अधिकारी आरसी तिवारी श्रद्धालु लोग से अपील कइले बाड़न कि ऊ लोग अपना पालतू जानवर ले के मंदिर में ना आवे.

दूसर ओर केदारनाथ के पुलिस चौकी के प्रभारी देवेंद्र असवाल बतवले कि बीकेटीसी से तहरीर मिलल बा। ए मामला में जांच शुरू क दिहल बा। संगही पुलिस अधीक्षक से चर्चा के बाद आगे के कार्रवाई लागू कईल जाई।

बताईं कि दू दिन पहिले एगो वीडियो सोशल मीडिया पर वायरल हो गइल रहे। एह में एगो यात्री के संगे-संगे उनुका लगे विदेशी नस्ल के एगो पालतू कुत्ता भी रहे। एह दौरान बटोही कुकुर के दुनो गोड़ से नंदी के मूर्ति के छूवलस आ ओहिजा मौजूद पुजारी कुकुर पर तिलक भी लगवले रहले। ई वीडियो सोशल मीडिया पर शेयर कइल गइल बा। बतावल जा रहल बा कि ई यात्री यूट्यूब पर वीडियो बनावेला।

254070cookie-checkबाबा के दर पs बेजुबान : केदारनाथ के नंदी से जब कुकुर आशीर्वाद लेहलस त मचल बवाल

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.