Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

सलमान चिश्ती गिरफ्तार: ‘नूपुर शर्मा के गर्दन के लेके आई…’ सलमान चिश्ती गिरफ्तार

वीडियो वायरल होखला के बाद फरार रहल

0 93
सीवान इन्शुरेंस 720 90

भारतीय जनता पार्टी के पूर्व प्रवक्ता नूपुर शर्मा के जान से मारे के धमकी देवे वाला खादिम सलमान चिश्ती के अजमेर पुलिस गिरफ्तार क लेले बिया। अजमेर पुलिस देर रात ई कार्रवाई कइले बिया. धमकी के वीडियो वायरल होखला के बाद सलमान चिश्ती फरार रहले। एएसपी विकास संगवन सलमान चिश्ती के गिरफ्तारी के पुष्टि कईले बाड़े।

एएसपी विकास संगवान कहले कि, हमनी के जानकारी मिलल रहे कि दरगाह के खादीम सलमान चिश्ती के ओर से एगो भ्रामक अवुरी आपत्तिजनक वीडियो डालल गईल बा, जवना के बाद ए मामला में प्राथमिकी दर्ज भईल। उ बतवले कि सलमान चिश्ती के उनुका घर से पकड़ल गईल बा। जांच जारी बा। उ नूपुर शर्मा के रिश्ता प कुछ आपत्तिजनक टिप्पणी कईले रहले। पुलिस अधिकारी बतवले कि, लागता कि सलमान चिश्ती नशा में धुत्त होके इ वीडियो बनवले बाड़े। सलमान चिश्ती इतिहास-शीटर ​​भी हवे अवुरी उनुका खिलाफ 13 मामला दर्ज बा।

वीडियो में का कहल गईल रहे?

कुख्यात बदमाश अवुरी दरगाह के खादीम सलमान चिश्ती दु मिनट पचास सेकंड के वीडियो में भाजपा के पूर्व प्रवक्ता नूपुर शर्मा के जान से मारे के धमकी देले रहले। वीडियो में उ कहतारे कि ‘समय उहे नईखे, ना त उ बोलत नईखन, हमरा के जन्म देवे वाली माई के कसम से, हम उनुका के सार्वजनिक तौर प गोली मार देती, हम अपना बच्चा के कसम से, हम उनुका के गोली मार देती अवुरी… आज भी हम छाती धड़क के कहतानी, जे नूपुर शर्मा के गर्दन लेके आई, हम ओकरा के आपन घर देके रास्ता में निकल जाईं, सलमान वादा करतारे।

कन्हैया लाल के भड़काऊ भाषण के बाद हत्या क दिहल गईल

आगे वीडियो में उ अपना के ख्वाजा के सच्चा सिपाही बतवले अवुरी कहले कि आज भी हमरा में फाड़े के ताकत बा। वायरल वीडियो में सलमान मुसलमान के भड़कावे वाला बात भी कहत बाड़े। बताईं कि 17 जून के गरीब नवाज के दरगाह के बाहर से निकालल मौन जुलूस में दरगाह के खादिम गौहर चिश्ती भी भड़काऊ भाषण दिहले। नारा उठावल गइल “गुस्ताख-ए-रसूल की येही सजा, सिर तन से जुदा, सर तन से जुदा” जेकरा बाद उदयपुर में कन्हैया लाल के हत्या क दिहल गइल।

287370cookie-checkसलमान चिश्ती गिरफ्तार: ‘नूपुर शर्मा के गर्दन के लेके आई…’ सलमान चिश्ती गिरफ्तार

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.