Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

चावल के भाव में बढ़ोतरी : बांग्लादेश में चावल की कमी का भारत पर प्रभाव, पांच दिन में 10% की वृद्धि

0 213
सीवान इन्शुरेंस 720 90

पिछला पाँच दिन में भारत के बाजारन में चावल के दाम में दस फीसदी तक के बढ़ोतरी भइल बा. पश्चिम बंगाल, बिहार अवुरी उत्तर प्रदेश से आवे वाला चावल के दाम में बढ़ोतरी होखता। मीडिया रिपोर्ट के मुताबिक भारतीय बाजार में चावल के दाम में ए बढ़ोतरी के कारण हमनी के पड़ोसी देश बांग्लादेश बा। असल में हमनी के पड़ोसी देश बांग्लादेश आम तौर प भारतीय राज्य पश्चिम बंगाल, उत्तर प्रदेश अवुरी बिहार से चावल खरीद के अपना चावल के जरूरत के पूरा करेला। फिलहाल ए तीनों राज्य में चावल के दाम पछिला कुछ दिन में 20 प्रतिशत तक के बढ़ोतरी भईल बा। देश के अवरू हिस्सा में भी चावल के दाम बढ़ला से इ राज्य अछूता नईखन, भारतीय बाजार में चावल के दाम में 10 प्रतिशत तक के बढ़ोतरी भईल बा।

खबर के मुताबिक बांग्लादेश में आजकल चाउर के कमी बा, एहसे ओहिजा चावल महंगा होखता। महंगाई के रोकथाम खातिर बांग्लादेश सरकार भारत से चावल के आयात बढ़ावे खातिर शुल्क कम करे के फैसला कइले बिया. 22 जून के बांग्लादेश सरकार के ओर से एगो अधिसूचना जारी भईल रहे। एह अधिसूचना में कहल गइल बा कि 31 अक्टूबर ले गैर बासमती चावल के आयात करे के अनुमति दिहल जा रहल बा. बांग्लादेश सरकार चावल के आयात पर आयात शुल्क आ टैरिफ 62.5 फीसदी से घटा के महज 25 फीसदी कर दिहले बिया.

आईं बता दीं कि पहिला बेर बांग्लादेश भारत से अतना जल्दी चावल खरीदे के फैसला कइले बा. मीडिया रिपोर्ट के मुताबिक बांग्लादेश के डर बा कि भारत घरेलू बाजार में महंगाई के नियंत्रण खाती चावल के निर्यात प रोक लगा सकता। आमतौर पर बांग्लादेश सितंबर भा अक्टूबर महीना में चावल के आयात करे ला।

खबर बा कि रूस-यूक्रेन युद्ध अवुरी भारत के ओर से गेहूं के निर्यात प रोक लगावे के बाद बांग्लादेश में खाद्य अनाज के कमी आईल बा। फिलहाल बांग्लादेश के बहुत इलाका बाढ़ के चपेट में बा, जवना के चलते उहाँ धान के खेती प्रभावित भईल बा। खबर के मुताबिक राइस एक्सपोर्ट एसोसिएशन के अध्यक्ष बीवी कृष्ण राव कहले बाड़े कि पछिला 5 दिन में भारत में गैर-बासमती चावल के कीमत 350 डॉलर प्रति टन से बढ़ के 360 डॉलर प्रति टन हो गईल बा। बांग्लादेश से आयात खोले के खबर का बाद बाजार में ई बढ़ोतरी भइल बा. बांग्लादेश में गेहूं के दाम भी लगातार बढ़ रहल बा, जवना के चलते उहाँ आटा बहुत महंगा हो गईल बा। एह हालात में बांग्लादेश अपना लोग के महंगाई से राहत देबे खातिर जल्दी से जल्दी चावल आयात करे के फैसला कइले बा.

282000cookie-checkचावल के भाव में बढ़ोतरी : बांग्लादेश में चावल की कमी का भारत पर प्रभाव, पांच दिन में 10% की वृद्धि

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.