Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

खुलासा: 100 CCTV खंगलले के बाद मिलल सफलता, इ गिरोह गोरखपुर के व्यापारी के उड़इले रहले 35 लाख रुपिया

946

तमिलनाडु के एगो गिरोह देवरिया शहर के कोतवाली रोड निवासी गोरखपुर के एगो व्यापारी के 31 लाख रुपया के झांसा देके उड़इले रहले। गुरुवार के पुलिस गिरोह के एगो नाबालिग सदस्य के 10 लाख रुपया के संगे गिरफ्तार क लेलस। मामला के खुलासा एसपी संकल्प शर्मा पुलिस लाइन में कईले बाड़े। पहिले सभ आरोपी गोरखपुर के गीडा में किराया के कमरा लेके रहत रहले। इहे गिरोह बड़हलगंज में भी ए घटना के अंजाम देलस।

गोरखपुर के सूरजकुंड निवासी सुमित गोयल के संतकबीरनगर में फ्लोर मिल बा। 9 मई के उनुकर छोट भाई अमित गोयल गोरखपुर के पीपीगंज निवासी कार चालक राधेश्याम विश्वकर्मा के संगे सबेरे बिहार के बगहा गईल रहले। करीब तीन व्यापारी से 35 लाख 41 रुपया के रकम वसूली के बाद गाड़ी के आगे के सीट प बैग छोड़ के देवरिया खाती रवाना हो गईले।

उ साँझ चार बजे के करीब कोतवाली रोड स्थित जीआईसी गेट के पास पहुंचले। एही जगहा ड्राइवर पईसा लेके गाड़ी में बईठल रहले अवुरी अमित गोयल गल्ला के व्यापारी चंदन से मिले गईले। अमित के गईला के करीब दु मिनट बाद दु ​​युवक गाड़ी के नजदीक आके ड्राइवर के बतवले कि पईसा गाड़ी के दूसरा ओर गेट के लगे गिर गईल बा। ड्राइवर गेट खोल के दूसरा ओर पईसा लेवे लागल।

पुलिस खुलासा कईलस

जसही ड्राइवर झुकले के साथे गाड़ी में राखल पईसा से भरल झोरा लेके चोर भाग गईले। घटना के खुलासा के जिम्मेवारी सपा एसओजी के देले। एकरा बाद एसओजी करीब सौ सीसीटीवी कैमरा अवुरी मोबाइल नंबर के तलाशी लेलस अवुरी सुराग मिल गईल। एही पर एसओजी महाराष्ट्र खातिर रवाना हो गइल। कई दिन रहला के बाद पुलिस गिरोह के एगो नाबालिग सदस्य के पकड़ लिहलस।

पुलिस जब पूछताछ कईलस त घटना सोझा आईल। उ बतवले कि गिरोह के विश्वनाथ तमिलनाडु के त्रिचना पल्ली निवासी सक्थिवेल के निवासी अविनाश मर्म्मा नायडू पईसा चोरा लेले बाड़े। नाबालिग शातिर के नोक प पुलिस दस लाख रुपया बरामद कईले बिया।

गिंडा के सभ सदस्य पहिले किराया के कमरा के संगे गिदा में रहत रहले। घटना के बाद ताला में ताला लगा के फरार हो गईले। सपा खुलासा करे वाली टीम के 25 हजार रुपया के इनाम देवे के घोषणा कईले बिया।

 

 

 

557450cookie-checkखुलासा: 100 CCTV खंगलले के बाद मिलल सफलता, इ गिरोह गोरखपुर के व्यापारी के उड़इले रहले 35 लाख रुपिया

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.