Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

फिल्म ‘काली’ के आपत्तिजनक पोस्टर पs बढ़ल विवाद, यूपी अवुरी दिल्ली में दर्ज प्राथमिकी

0 871
सीवान इन्शुरेंस 720 90

डॉक्यूमेंट्री ‘काली’ के आपत्तिजनक पोस्टर पर विवाद बढ़ रहल बा. एक ओर जहां उत्तर प्रदेश में मेकर्स के खिलाफ प्राथमिकी दर्ज भईल बा। एकरा संगे-संगे खबर भी आवता कि दिल्ली पुलिस भी धार्मिक भावना के चोट पहुंचावे के आरोप में निर्माता के खिलाफ प्राथमिकी दर्ज करवले बिया। आईं बता दीं कि डॉक्यूमेंट्री ‘काली’ के पोस्टर में माई काली बनल अभिनेत्री के एक हाथ में सिगरेट त दोसरा हाथ में एलजीबीटीक्यू के झंडा बा. भगवती के ई रूप देख के सभे स्तब्ध हो जाला। सोशल मीडिया पर यूजर ओह लोग के गिरफ्तारी के माँग करत बाड़े आ ओह लोग पर धार्मिक भावना के चोट पहुंचावे के आरोप लगावत बाड़े.

एएनआई के मुताबिक, यूपी पुलिस फिल्म ‘काली’ के निर्माता लीना मणिमेकलाई के खिलाफ आपराधिक साजिश रचे, पूजा स्थल प अपराध, जानबूझ के संगे शांति भंग करे के आरोप में प्राथमिकी दर्ज करवले बिया धार्मिक भावना के चोट पहुंचावे के इरादा बा।

एकरा संगे-संगे दिल्ली पुलिस के इफसो यूनिट एगो ब्लैक फिल्म से जुड़ल एगो विवादित पोस्टर के संबंध में आईपीसी के धारा 153ए अवुरी 295ए के तहत प्राथमिकी दर्ज करवले बिया।

मणिमेकलाई एगो ट्विटर पोस्ट में लिखले कि, “हमरा लगे कुछूओ खोवे के नईखे। जब तक हम जिंदा बानी, हम उ आवाज बनल चाहतानी जवन कि बेखौफ बोले। जदी एकरा से हमार जान के कीमत चुकावे के पड़ी त एकरा के दिहल जा सकता।” जब विवाद बढ़े लागल त लीना तमिल में पोस्ट शेयर कईली अवुरी लिखली कि, “एह फिल्म में देखावल गईल बा कि एक दिन सांझ काली देखाई देतारी अवुरी टोरंटो के सड़क प घूमे लागेली। जदी आप इ फिल्म देखब त हमरा के गिरफ्तार क लेब। मांग करे के बजाय, तू हमरा से प्यार करे लगबऽ.”

286830cookie-checkफिल्म ‘काली’ के आपत्तिजनक पोस्टर पs बढ़ल विवाद, यूपी अवुरी दिल्ली में दर्ज प्राथमिकी

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.