Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

विधायकन के सीएम योगी के सलाह, ठेका, लीज आ ट्रांसफर पोस्टिंग से दूर रहीं

149

मुख्यमंत्री योगी आदित्यनाथ कहले कि हमनी के जवाबदेही जनता के प्रति होखे के चाही। जनप्रतिनिधि के आपन जीवन जनता खातिर समर्पित करे के चाहीं. जनप्रतिनिधि खातिर नकारात्मकता खतरनाक बा। लोग भी रउआ के फेरु ओही भाव से ले जाला। विधायक लोग के ठेका, लीज आ ट्रांसफर पोस्टिंग से दूर रहे के चाहीं. राजनेता अब अविश्वास के प्रतीक बन गइल. एकरा संचालन अवुरी सभा में मुद्दा प चर्चा के माध्यम से एकरा से पार पावल जा सकता।

मुख्यमंत्री शनिवार के विधायक के प्रबुद्धता कार्यक्रम में बोलत रहले। नकारात्मकता के उदाहरण देत उ कहले कि एक विधायक बार-बार धरना करत रहले। अबकी बेर चुनाव हार गइल. चउथा स्थान पर आ गइल. मुख्यमंत्री योगी कहले कि सांसद होखला के नाते उ गोरखपुर के अस्पताल वार्ड के दयनीय हालत देखले बाड़े। ओकरा बाद हमनी के ओहिजा जरूरी इंतजाम कईनी जा। एह जेई के चलते बच्चा के मौत के मुद्दा उठावे के कई बेर कोशिश कईला के बाद संसद में सभापति से अनुमति लिहल गईल। ठेका से जुड़ल नेता लोग, नीचे फिसलत रहेला। अगर जातीय राजनीति रहित त सुरेश खन्ना अउरी सतीश महान कईसे जीतता। बहुत सदस्य जनता के प्रति तटस्थ बाड़े। विधायक लोग के ठेका, लीज आ ट्रांसफर पोस्टिंग से दूर रहे के चाहीं.

मुख्यमंत्री योगी कहले कि राज्यपाल के मार्गदर्शन में यूपी के प्रगति होखता। यूपी विधानसभा अब ओइसन हो गइल बा जइसन होखे के चाहीं. घर में लगावल डिवाइस ओतने आसान बा जतना मोबाइल फोन के इस्तेमाल कईल। खाली एकरा के रुचि से सीखे के पड़ी. अगर राज्यपाल के संबोधन प चर्चा करे के जरूरत बा त सभापति रात में भी सदन चलावे के चाही।

254760cookie-checkविधायकन के सीएम योगी के सलाह, ठेका, लीज आ ट्रांसफर पोस्टिंग से दूर रहीं

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.