Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

अब डोडा में बादल फाटल : राजमार्ग पर यातायात बाधित, कई गाड़ी कीचड़ में टकरा गईल

आईटीबीपी के कहनाम बा - अमरनाथ से 15 हजार लोग के निकालल गईल

0 76
सीवान इन्शुरेंस 720 90

जम्मू मंडल के डोडा जिला में शनिचर का सबेरे अमरनाथ गुफा का लगे बादल फटला का बाद बादल फटला से बहुते नुकसान भइल. दोडा गुंटी वन क्षेत्र में बादल फटला से सबेरे करीब चार बजे ठठरी कस्बा ठठरी में बाढ़ आ गईल। अभी तक जानमाल के नुकसान के खबर नईखे। बादल फटला से कई गो गाड़ी कीचड़ में डूब गइल बाड़ी सँ. एकरा संगे-संगे राजमार्ग प भी यातायात बाधित हो गईल बा, जवन कि खोलल जाता। ओने अमरनाथ के पावन गुफा क्षेत्र के लगे फंसल अधिकांश तीर्थयात्री के पंजतारनी में शिफ्ट क दिहल गईल बा। करीब 15 हजार लोग के बाहर निकालल गईल बा। बादल फटला से प्रभावित इलाका में भारतीय सेना के बचाव अभियान चलत बा. लोग के सुरक्षित जगह प ले जाए के संगे-संगे सेना के जवान तीर्थयात्री खाती पिए के पानी के इंतजाम करे में जुटल बाड़े।

अमरनाथ यात्रा के दौरान पछिला 12 साल में तीन बेर अमरनाथ गुफा के नजदीक बादल फटला के घटना भईल बा, लेकिन कबहूँ एतना तबाही नईखे भईल। ई पहिला बेर बा कि बादल फटला से एतना लोग के जान गँवा दिहल गइल बा आ बहुते लोग अबहियो लापता बा. अमरनाथ यात्रा में तैनात कुछ अधिकारी बतवले कि सबकुछ सामान्य होखता। अचानक एगो आवाज आइल आ एतना तबाही हो गइल।

जानकारी के मुताबिक साल 2010 में भी गुफा के लगे बादल फूट गईल रहे, लेकिन तबहूँ कवनो नुकसान ना भईल रहे। साल 2021 में 28 जुलाई के गुफा के लगे बादल फटला से तीन लोग फंस गईले, जवना के बचाव हो गईल। एहमें कवनो जानमाल के नुकसान ना भइल. अबकी बादर के फटला से बहुत नुकसान भईल बा।

यात्रा में तैनात कुछ अधिकारी बतवले कि बादल फटला के बाद अचानक पानी के बहाव भईल। ओह में दू गो बड़का पहाड़ के मलबा आ गइल. मलबा में बहुत बड़ पत्थर रहे, जवना के चलते बहुत यात्री ए लोग से टकरा गईले। इहे एगो मुख्य कारण रहे कि एतना लोग के जान गईल।

अमरनाथ गुफा के लगे बादल फटला से एक घंटा के भीतर एतना बरखा हो गईल, जवन कि पांच घंटा में भी नईखे। एतने ना, गुफा के आसपास के शिविर में बरखा ना भईल, बालुक गुफा के ऊपर भारी बरखा भईल। एही बीच बादल फूट गईल अउरी तबाही हो गईल। उ कहले कि गुफा के आसपास बहुत शिविर बा। इहाँ तक कि पंचतरनी, शेषनाग अवुरी बालताल जईसन शिविर में एतना बरखा नईखे भईल। बरखा तक ना भईल। गुफा पर अइसन अचानक बरखा आ एतना तबाही देख के बहुते दुख होला.

289870cookie-checkअब डोडा में बादल फाटल : राजमार्ग पर यातायात बाधित, कई गाड़ी कीचड़ में टकरा गईल

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.