Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

आरएसएस मेमोरियल recce केस: आरएसएस मुख्यालय के रेकी केस में कश्मीर से गिरफ्तार जैश आतंकी

पाकिस्तान भेजलस वीडियो

0 27
सीवान इन्शुरेंस 720 90

महाराष्ट्र के नागपुर में संघ के मुख्यालय डॉ. हेडगेवार स्मृति भवन के रेकी का मामिला में कश्मीर से एगो जैश-ए-मोहम्मद (जेएम) आतंकी के गिरफ्तार कर लिहल गइल बा| ई पहिले एगोकइले रहुवे आ एह बिल्डिंग के वीडियो पाकिस्तान में अपना हैंडलर के भेज दिहले रहुवे.

नागपुर एटीएस के एगो अधिकारी बतवले कि आरोपी रइस अहमद शेख असदुल्लाह शेख (26 साल) के गिरफ्तार क लिहल गईल। उनुका के जम्मू कश्मीर के पुलवामा जिला के अवंतीपोरा कस्बा से गिरफ्तार कईल गईल। उनुका के प्रोडक्शन वारंट प जम्मू कश्मीर से हिरासत में लेके नागपुर ले आवल गईल। पछिला दु दिन में उनुका से बहुत पूछताछ भईल रहे। शेख पूछताछ के दौरान बतवले कि उनुकर हैंडलर पाकिस्तान के नवाबपुर में स्थित जैश के ऑपरेशनल कमांडर उमर बाड़े। उमर आतंकियन के लॉन्च पैड पर मौजूद बाड़न.

13 जुलाई 2021 के नागपुर आइल रहे

शेख एटीएस के बतवले कि उ 13 जुलाई 2021 के दिल्ली-मुंबई-नागपुर के उड़ान से नागपुर आईल रहले। इहाँ पहुंचला के बाद उ सीताबर्दी इलाका के एगो होटल में चेक-इन कईले। हैंडलर शेख के आश्वासन देले रहले कि नागपुर में होखेवाला कार्रवाई में स्थानीय आदमी संपर्क क के मदद करी। हालांकि, शेख के कवनो स्थानीय आदमी ना मिलल अवुरी उ खुद संघ कार्यालय के टोही कईले रहले, अधिकारी बतवले।

नागपुर पहुंचला के बाद 14 जुलाई के शेख ऑटो रिक्शा लेके रेशमबाग इलाका पहुंचले। उहाँ उतरला के बाद उ गूगल मैप के मदद से एगो वीडियो बना के पाकिस्तान के हैंडलर उमर के भेज देले। आतंकियन के निशाना पर संघ के कार्यालय के रेक्से करे के रहे।

वीडियो भेजला के बाद शेख एगो ऑटो रिक्शा वाला के फोन क के एगो मस्जिद ले जाए के कहले। ऑटो ड्राइवर ओकरा के ऑरेंज मार्केट गेट के लगे एगो मस्जिद में छोड़ दिहलस, जहां उ पूरा दिन रुकल अवुरी सांझ के होटल लवट आईल। 15 जुलाई के नागपुर-दिल्ली-श्रीनगर फ्लाइट से शेख श्रीनगर लवटल रहले।

नागपुर के कोतवाली थाना एकरा से पहिले शेख के खिलाफ गैरकानूनी गतिविधि (निवारण) अधिनियम (यूएपीए) के अलग-अलग धारा के तहत मुकदमा दर्ज कईले रहे। ए साल के शुरुआत में महाराष्ट्र के तत्कालीन पुलिस महानिदेशक संजय पांडे ए मामला के जांच राज्य एटीएस के सौंप देले रहले।

253540cookie-checkआरएसएस मेमोरियल recce केस: आरएसएस मुख्यालय के रेकी केस में कश्मीर से गिरफ्तार जैश आतंकी

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.