Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

Google Doodle Today: अर्थ डे पर गूगल बनवलस खास डूडल, बतवलस पर्यावरण के सहेजे के तरीका

गूगल अपना आज के डूडल के अर्थ डे के डेडिकेट कइले बा। ई डूडल लोगन के पर्यावरण के अनुकूल होखला खातिर प्रोत्साहित करी। एह डुडल में बतावल गइल बा कि कइसे रउआ छोट आ बड़ तरीकन से जलवायु परिवर्तन के रोके खातिर काम कs सकत बानीं।

190

Google आज अपना डुडल के माध्यम से पृथ्वी दिवस के मना रहल बा। जी हs समूचा भारत में चल रहल गरमी के बीच Google डूडल के अपना अनूठा कलाकृति के संगे आज वार्षिक पृथ्वी दिवस मना रहल बा। आज के डूडल लोगन के पर्यावरण के अनुकूल होखे खातिर प्रोत्साहित करत, एह बात पs अंजोर डाल रहल बा कि जलवायु परिवर्तन के खिलाफ कार्रवाई करे खातिर हमनी सभे बड़ आ छोट तरीकन से एक संगे कइसे काम कs सकत बा।

कब मनावल जाला पृथ्वी दिवस?

1970 में पहिला पृथ्वी दिवस के बाद से हर साल एकरा के 22 अप्रिल के विश्व स्तर पs मनावल जाला। Google पर्यावरण संरक्षण के बढ़ावा देला आ हमनी के दैनिक जिनगी में अइसन कइयन डेग सामिल करत बा, जवन ग्लोबल वार्मिंग के खिलाफ लड़े में मदद कs सकत बा।

का कहत बा आज के डूडल

आज के डूडल बतावत बा कि हमनी के धरती के बचावे खातिर कइसन व्यक्ति आ समुदाय से मिलके काम कs सकत बानी सs। जवना तरे से हमनी के यात्रा करेनी सs, जवन बिजली के हमनी के उपयोग करेनी सs, जवन खाना हमनी के खात बानी सs, आ जवन चीज हमनी के किनेनी, हमनी के दुनिया भर में सबसे खराब जलवायु परिवर्तन प्रभाव के बीच अंतर लेआ सकत बानी सs।

Google के ब्लॉग के मोताबिक, हर आदमी के छोट-छोट क्रिया में सामिल- ड्रायर के उपयोग कइला के बजाय हवा में कपड़ा धोवे के विकल्प चुनल, पौधा-आधारित आहार के अभ्यास कइल भा जब संभव होखे तs पौधा-आधारित विकल्पन के चयन कइल आ जब संभव होखे ड्राइविंग के बजाय बाइक चलावल भा चलल। ई जलवायु परिवर्तन के खिलाफ लड़ाई में महत्वपूर्ण भूमिका निभा सकत बा।

अबकी बेर विश्व पृथ्वी दिवस 2023 के थीम ‘Invest In Our Planet’ बा।

525150cookie-checkGoogle Doodle Today: अर्थ डे पर गूगल बनवलस खास डूडल, बतवलस पर्यावरण के सहेजे के तरीका

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.