Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

ज्ञानवापी विवाद वाराणसी कोर्ट में सुनवाई शुरू

कोर्टरूम में दुनो पक्ष के वकील समेत 23 लोग मौजूद; पूर्व कोर्ट कमिश्नर अजय मिश्र के रोक देहल गइल

170

ज्ञानवापी विवाद सोमार का दिने पहिला बेर वाराणसी के जिला अदालत में पेश हो गइल बा. दुनो पक्ष के वकील अदालत में पहुंच गईल बाड़े। जिला जज डा. अजय कृष्ण विश्वेश के अदालत में एह पर सुनवाई शुरू हो गइल बा. कोर्टरूम में दुनो पक्ष के 23 लोग मौजूद बाड़े। कोर्ट कमिश्नर रहल अजय मिश्रा के कोर्टरूम जाए से रोक दिहल गइल. बतावल जाता कि सूची में नाम ना होखला के चलते उनुका के भीतर ना जाए दिहल गईल।

सुप्रीम कोर्ट तीन दिन पहिले ए मामला के सत्र अदालत से जिला अदालत में स्थानांतरित करे के आदेश देले रहे। ज्ञानवापी से जुड़ल सर्वे रिपोर्ट शनिवार के ही अदालत में पेश कईल गईल रहे। जिला अदालत में सुनवाई खाती सुरक्षा के कड़ा इंतजाम कईल गईल बा। भारी संख्या में जवान बहरी तैनात बाड़े। सुनवाई के दौरान भीड़ ना लागे। एकर भी ध्यान राखल गईल बा।

विश्वनाथ मंदिर के महंत याचिका दाखिल करीहे

काशी विश्वनाथ मंदिर के महंत रहल डा. कुलपति तिवारी सोमार का दिने जिला जज के अदालत में याचिका दाखिल कइलन. उ कहले कि ज्ञानवापी परिसर में मिलल शिवलिंग के नहाए, राग में लिप्त होखे, मेकअप करे अवुरी पूजा करे के अधिकार दिहल जाए। उ कहले कि हमनी के अपना भगवान विश्वेश्वर के न्यायिक तरीका से पूजा करे के अधिकार के मांग करे आईल बानी।

255910cookie-checkज्ञानवापी विवाद वाराणसी कोर्ट में सुनवाई शुरू

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.