Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

रायपुर स्टेशन पs सारनाथ एक्सप्रेस में चलल गोली, RPF जवान के मउत आ एगो यात्री घायल

192

छत्तीसगढ़ के रायपुर रेलवे स्टेशन पs फरयिंग से आरपीएसएफ के एगो जवान के मउत हो गइल। एह फायरिंग में ट्रेन में सवार एगो अउरी यात्री भी घायल हो गईल। बतावल जाता कि जवान के लगे राइफल रहे अवुरी एकरा चलते गलत फायरिंग भईल। फायरिंग के बाद गोली जवान के हस्ताक्षर पs लागल अवुरी ओकरा ऊपर बर्थ पs बईठल यात्री के भी लागल। जवान के मौत हो गईल लेकिन सवारी घाही हो गईल, जवना के रामकृष्ण अस्पताल में भर्ती करावल गईल बा।

ट्रेन में आरपीएसएफ के चार जवान सफर करत रहले

बतावल जाता कि मरेवाला जवान के नाम दिनेश चंद बतावल जाता, जवन राजस्थान के रहेवाला रहले।

ट्रेन में गोलीबारी से भगदड़

शनिचर के सबेरे जसही ट्रेन रायपुर स्टेशन के प्लेटफार्म नम्बर एक पs पहुंचल। एही बीच ट्रेन से उतरत घरी स्लीपर कोच नंबर दू से गोली के आवाज सुनाई पड़ल। गोली के आवाज सुन के यात्री डेरा गईले। साथी जवान जब मउका पs पहुंचले तs देखले कि आरपीएसएफ के सिपाही दिनेश चंद ट्रेन के फर्श पs पड़ल बाड़े।

प्रारंभिक जांच में बतावल जाता कि गोली आरपीएसएफ के सिपाही दिनेश चंद के बन्दुक से चलावल गईल। जवना के चलते गोली सिपाही दिनेश के छाती में लागल। जबकि एs घटना में एगो यात्री भी घायल हो गईल। दुनु जने के तुरते निजी अस्पताल में भर्ती करावल गइल बा। जहां इलाज के दौरान जवान के मउत हो गईल। एह घटना के बाद स्टेशन पs अराजकता मच गईल। हालांकि पुलिस जांच में जुटल बिया कि सिपाही के बंदूक से गोली कईसे चलावल गईल। जबकि आरपीएफ के अधिकारी एकरा के आकस्मिक फायरिंग बतावत बाड़े।

 

 

733900cookie-checkरायपुर स्टेशन पs सारनाथ एक्सप्रेस में चलल गोली, RPF जवान के मउत आ एगो यात्री घायल

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.