Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

फल से भी जादा हेल्दी ह, इ 5 सब्जियन के जूस, जानि गरमी में कवन जूस रही जादा फायदेमंद

8,525

 

हेल्दी सब्जी के जूस

गरमी में सब्जी के रस से फायदा: स्वास्थ्य के देखभाल खातीर सही आहार होखल काफी बा। स्वस्थ रहे खातिर डॉक्टर अवुरी आहार विशेषज्ञ सभके सलाह देवेले कि उ लोग अपना खानपान में जादा से जादा फल अवुरी सब्जी के शामिल करस। गर्मी में हमनी के लगे कई गो फल आ ओकर रस के विकल्प बा। एकरा संगे- गर्मी के मौसम में सब्जी भी खाइल जाला। देखल गईल बा कि अधिकांश लोग गरमी में ठंडा फल के रस पीये के पसंद करेले अवुरी सलाद में फ्रिज में राखल ठंडा सब्जी खाएले। लेकिन बहुत कम लोग के मालूम बा कि फल निहन गरमी में सब्जी भी बहुत स्वस्थ होखेला अवुरी ए सब्जी के रस पियल भी बहुत निमन विकल्प हो सकता। एह लेख में हमनी के कुछ स्वस्थ सब्जी के रस के बारे में बतावे जा रहल बानी जा, जवन कि फल के रस से जादे आपके खातीर फायदेमंद हो सकता। गरमी में सबसे बढ़िया सब्जी के रस के बारे में जानल जाव –

 

खीरा के जूस (Cucumber Juice Health Benefits)

गरमी में खीरा खाइल सभके पसंद बा अवुरी इ बहुत हेल्दी भी होखेला। लेकिन सिर्फ खीरा ना बालुक खीरा के रस भी आपके खातीर एगो स्वस्थ विकल्प हो सकता। रोज खीरा के रस पियला से शरीर के निर्जलीकरण से बचावे के संगे अयीसन बहुत पोषक तत्व मिलेला, जवन कि बहुत फल देवे में सक्षम नईखे।

लौकी के जूस (Lauki Juice Benefits) 

लौकी के रस स्वस्थ रहे खातिर बहुत सेहतमंद होला। हो सकता कि लौकी के रस के स्वाद फल के रस निहन स्वादिष्ट ना होखे, लेकिन इ आपके शरीर के डायबिटीज अवुरी हाई ब्लड प्रेशर जईसन बेमारी से दूर राखे में मदद करेला। लौकी के रस से सेवन के बहुत फायदेमंद हो सकता।

करेली के जूस (Karele Ka Juice Benefits)

कड़वा के रस के मधुमेह के दुश्मन मानल जाला। जवना लोग के ब्लड शुगर पे नियंत्रण नईखे होखत, उ लोग के कुछ हफ्ता तक रोज करेली के रस पीये के चाही। एकरा अलावे करेली के रस पियला से पेट से जुड़ल अवुरी बहुत बेमारी ठीक हो जाला।

तोरई के जूस (Turai Juice Health Benefits)

पेट से त्वचा तक तोरई के रस के सेवन से स्वास्थ्य से जुड़ल बहुत समस्या ठीक हो सकता। अधिकांश लोग के तोरई के रस पीयल पसंद ना होखेला अवुरी एहीसे ए रस के कवनो फल के रस में मिला के पीयल जा सकता।

टमाटर के जूस (Tomato Juice Health Benefits)

टमाटर के रस अइसने सब्जी के रस ह, जवन स्वस्थ के संगे बहुत स्वादिष्ट भी होखेला। टमाटर के रस में बहुत विटामिन अवुरी बाकी पोषक तत्व पावल जाला, जवन कि शरीर के बहुत हिस्सा के फायदा देवेला। टमाटर के रस पियला से त्वचा स्वस्थ रहेला आ पेट से जुड़ल बेमारी जइसे कि भूख ना लागे, कब्ज आ गैस आदि भी दूर हो जाला।

 

 

 

 

 

545630cookie-checkफल से भी जादा हेल्दी ह, इ 5 सब्जियन के जूस, जानि गरमी में कवन जूस रही जादा फायदेमंद

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.