Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

PUBG खेले खातिर हत्या : छह साल के बच्चा के मुंह में फेविक्विक चिपका दिहल गईल, शौचालय में बंद मृत शरीर

0 450
सीवान इन्शुरेंस 720 90

देवरिया जिला के लर थाना क्षेत्र के हरखौली गांव निवासी गोरख यादव के अपहरण भईल बेटा संस्कार यादव (6) साल के लाश गुरुवार के सबेरे पुलिस शिक्षक के घर में स्थित शौचालय से बरामद क लेलस . गांव से कोचिंग पढ़ावे वाला शिक्षक के पोता जब पुलिस के घटना के कारण बतवले त कुछ पल खाती शीर्ष अधिकारी भी सोच में रहले। पुलिस हिरासत में आरोपी बतवले कि दादा-दादी हमेशा पीयूबीजी खेले खाती डांटत रहले। एह से परेशान होके ऊ संस्कार के मार के दुनु जने के फंसावे खातिर कर दिहले, जेहसे कि हम ओह लोग के जेल के सलाख के पीछे भेज सकीलें. हत्या करे से पहिले गांव के दुकान से फेविक्विक खरीदले। एकरा बाद एकरा के संस्कार के मुँह में चिपका दिहल गइल, जेहसे कि ऊ शोर ना कर सके.

हरखौली गांव के निवासी संस्कार यादव गांव तीन बहिन के एकमात्र भाई रहे। उ रोज गांव के नरसिंह शर्मा के घरे कोचिंग पढ़े जात रहले। परिवार के लोग के मुताबिक बुधवार के दुपहरिया में संस्कार कोचिंग खाती गईल रहले, लेकिन घरे ना लवटले। एह पर परिवार डेरा गइल आ ओकरा के खोजे लागल बाकिर ओकर पता ना चलल. जब बाप कोचिंग सेंटर गइलन त उनका जानकारी मिलल कि बुध का दिने संस्कार पढ़े नइखन आइल.

एकरा बाद परिवार उनुका के खोजे लागल। देर साँझ गाँव के ही एगो खेत में एगो चिट्ठी मिलल। जवना प लिखल रहे कि लईका के बाप गोरख यादव पांच लाख रुपया के इंतजाम करस, ना त आपके लईका के रिहा ना होई। इ चिट्ठी मिलते परिवार समेत पूरा गांव में हलचल मच गईल। घटना के जानकारी परिवार के लोग पुलिस के देले।

रात में ही एसपी संकल्प शर्मा पहुंचले। पुलिस टीम जब छात्र के खोजे शुरू कईलस अवुरी कोचिंग सिखावे वाला शिक्षक के पोता से पूछताछ कईलस त गुरुवार के सबेरे उ सच्चाई उगलल। उ बतवले कि लापता छात्र के लाश शिक्षक के घर के दरवाजा प स्थित शौचालय में बा। पुलिस जब घटना के कारण के बारे में पूछताछ कईलस त एगो चौंकावे वाला बात सोझा आईल।

आरोपी अरुण शर्मा (18 साल) के पीयूबीजी खेले के आदी बा। एकरा खातिर दादा अक्सर दादी से पईसा मांगत रहले। एह पर दादा आ दादी रोज डांटत रहले. गांव के लोग के मुताबिक कुछ दिन पहिले आरोपी आत्महत्या करे खाती रेलवे लाइन के नजदीक पहुंचल रहे। लेकिन लोग उनुका के समझ के वापस क देले रहे।

पुलिस सूत्र के मुताबिक, अपराध कबूल करत उ पुलिस के बतवले बाड़े कि, उ दादा-दादी के जेल भेजे खाती संस्कार के हत्या कईला के बाद लाश के शौच में छिपा देले रहले। ताकि दूसरा दिन जब लाश मिल जाई त दादा-दादी प हत्या के आरोप लगावल जाए। घटना के दिन जब संस्कार कोचिंग खाती घर से निकलल रहले त रास्ता में उनुकर मुलाकात भईल रहे।

288270cookie-checkPUBG खेले खातिर हत्या : छह साल के बच्चा के मुंह में फेविक्विक चिपका दिहल गईल, शौचालय में बंद मृत शरीर

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.