Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

आज बाबा विश्वनाथ परिवार संगे झूला पर बईठिहे, गली-गली में श्रद्धालु लोग के दिहे दर्शन

0 1,380
सीवान इन्शुरेंस 720 90

गुरुवार के काशी के निवासी परिवार के झूला प अपना आराध्य काशी पुजारी के झूलइहे। श्रावण पूर्णिमा पर बाबा विश्वनाथ पारिवारिक झूला पर बइठ के अपना भक्तन के दर्शन करीहें. महंत आवास से श्री काशी विश्वनाथ मंदिर तक के तिरंगा पालकी यात्रा के दौरान भक्त लोग बाबा के ए रूप के देख पाई।

बुध का दिने महंत के आवास पर कजरी पर्व का साथे झूलनोत्सव के शुरुआत भइल. 11 अगस्त के श्रावण पूर्णिमा के दिन बाबा के रजत देवता के राष्ट्रध्वज के रंग के फूल से सजावल जाई। बाबा के पालकी भी तिरंगा के रंग में सजावल जाई। पूर्व महंथ डॉ. कुलपति तिवारी बतवले कि इ फैसला आजादी के अमृत महोत्सव के अविस्मरणीय बनावे खाती लिहल गईल बा।

एह साल बाबा महंत के आवास से विश्वनाथ मंदिर तक के यात्रा में श्रद्धालु लोग के दर्शन देवे जाईहे। खाली आजादी के अमृत पर्व के ध्यान में राखत ई व्यवस्था कइल गइल बा. अगिला साल से बाबा के देवता के फेरु से परम्परा के मुताबिक उज्जर कपड़ा से ढंकल जाई।

बाबा के पालकी यात्रा में सजा ढोवे के जिम्मेवारी संजीव रत्न मिश्रा निभाइहें। पं. वाचस्पति तिवारी चांदी के मशाल लेके पालकी के आगे चल जइहें। बाबा के पालकी के सजावट विश्वनाथ मंदिर के रोहित माली करीहे। बुध का दिने महंत के आवास पर बाबा के जंगम प्रतिमा के पूजा-संस्कार के बाद माता पार्वती आ प्रथमेश के मूर्ति के भगवान शिव के गोदी में बइठावल गइल. एकरा बाद तिरंगा सजावट कईल गईल। एह दौरान पागल बाबा, आराधना सिंह आ पूनम श्रीवास्तव कजरी गवले.

308130cookie-checkआज बाबा विश्वनाथ परिवार संगे झूला पर बईठिहे, गली-गली में श्रद्धालु लोग के दिहे दर्शन

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.