Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

अमिताभ बच्चन दूसरका बेर पहुंचले अयोध्या, 17 दिन बाद फेरु कइले रामलला के दर्शन

271

 

मेगास्टार अमिताभ बच्चन के बेटा अभिषेक बच्चन के संगे रामलला के प्राण प्रतिष्ठा में देखल गईल। सुक के राम लला के अभिषेक के कुछ हफ्ता बाद अमिताभ बच्चन एक बेर फेरु राम मंदिर के दौरा कईले अवुरी राम लला के दर्शन करत देखाई दीहले। 22 जनवरी के प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी के ओर से राम मंदिर के अभिषेक के दौरान अमिताभ बच्चन अवुरी बहुत फिल्म स्टार मौजूद रहले। मेगास्टार अमिताभ बच्चन एगो आयोजन में शामिल होखे खातिर अयोध्या गईल रहले, लेकिन उs समय निकाल के पहिले अयोध्या पहुंचले ताकि उहाँ भगवान श्री राम के दर्शन हो सके।

अमिताभ बच्चन दूसरका बेर अयोध्या पहुंचले

अमिताभ बच्चन मुंबई से सीधे महर्षि वाल्मीकी अंतर्राष्ट्रीय हवाई अड्डा पहुंचले। ओहिजा से सीधे रामलला के दरबार में चल गइले जहाँ बइठल रामलला के देख के पूजा कइले। एह दौरान ट्रस्ट के अधिकारी रामनामा के चढ़ा के अमिताभ बच्चन के स्वागत भी कईले। दूसर ओर उहाँ के पुजारी भी तिलक लगा के बधाई देले। एह अभिनेता के फोटो सोशल मीडिया पs वायरल हो रहल बा।

अमिताभ बच्चन रामलला के दर्शन कइले

वायरल तस्वीर में देखल जा सकेला कि अमिताभ बच्चन भगवान राम के भक्ति में डूबल लउकत बाड़े। उs राम मंदिर में उज्जर कुर्ता, उज्जर पजामा अवुरी पीला रंग के सदरी पहिनले देखाई देले। अभिनेता भी मंदिर में कुछ समय बितवले। मंदिर में रामलला के नमन कs के आरती कईले। एकरा बाद अमिताभ बच्चन सीधा आयुक्त गौरव दयाल के आवास पs पहुंचले। एकरा से पहिले अमिताभ बच्चन 22 जनवरी के अयोध्या राम मंदिर के उद्घाटन समारोह में बेटा अभिषेक बच्चन के संगे शामिल भईल रहले।

 

 

732720cookie-checkअमिताभ बच्चन दूसरका बेर पहुंचले अयोध्या, 17 दिन बाद फेरु कइले रामलला के दर्शन

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.