Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

लोकसभा चुनाव से पहिला CAA के नोटिस होई जारी, केहु के नागरिकता नाहीं छीनल जाई – अमित शाह

144

 

 

 

 

 

केंद्रीय गृहमंत्री अमित शाह सीएए के लेके एगो बड़ बयान देले बाड़े। अमित शाह कहले कि लोकसभा चुनाव से पहिले देश में सीएए के अधिसूचना जारी कs दिहल जाई। उs कहले कि, “हम साफ कईल चाहतानी कि सीएए कवनो आदमी के नागरिकता ना छीन पाई। एकर मकसद खाली धार्मिक उत्पीड़न के सामना करेवाला पाकिस्तानी, अफगान अवुरी बांग्लादेशी अल्पसंख्यक के नागरिकता दिहल बा।”

भाजपा के 370 से अधिक सीट मिली- अमित शाह

एकरा संगे अमित शाह कहले कि आवे वाला लोकसभा चुनाव में भाजपा के 370 सीट अवुरी एनडीए के 400 से जादे सीट मिली। उs कहले कि प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी के नेतृत्व में लगातार तीसरा बेर सरकार के गठन होई। शाह कहले कि लोकसभा चुनाव के नतीजा पs कवनो सस्पेंस नईखे अवुरी कांग्रेस अवुरी बाकी विपक्षी दल तक के एहसास हो गईल बा कि फेर से विपक्षी बेंच पs बईठे के होई।

उ कहले कि, “हमनी (संविधान के अनुच्छेद 370, जवन कि जम्मू-कश्मीर के पूर्व राज्य के विशेष दर्जा देले रहे) के रद्द कs देले बानी।एहीसे हमनी के मानल ​​बा कि देश के जनता भाजपा के 370 सीट अवुरी 400 से जादे सीट दिही।” एनडीए के दिहल गइल। रउरा के आशीर्वाद दिही।” शाह कहले कि 2024 के चुनाव एनडीए अवुरी भारत गठबंधन के विपक्षी गुट के बीच ना होई, बालुक विकास अवुरी खाली नाराबाजी के बीच होई। कांग्रेस नेता राहुल गांधी के भारत जोडो न्याय यात्रा के बारे में उs कहले कि नेहरू-गांधी परिवार के अयीसन यात्रा करे के कवनो अधिकार नईखे, काहेंकी 1947 में देश के बंटवारा खातीर उनुकर पार्टी जिम्मेदार रहे।

अमित शाह भी गठबंधन पs आपन बात रखले

जयंत चौधरी के नेतृत्व में राष्ट्रीय लोकदल (आरएलडी), शिरोमणि अकाली दल (एसएडी) अवुरी कुछ क्षेत्रीय दल के राष्ट्रीय लोकतांत्रिक गठबंधन (एनडीए) में शामिल होखे के संभावना पs गृहमंत्री कहले कि हमनी के रणनीति सभके संगे ले जाए के बा। उs कहले कि बहुत दल से बातचीत चलता, लेकिन कुछूओ तय नईखे भईल।

 

 

734180cookie-checkलोकसभा चुनाव से पहिला CAA के नोटिस होई जारी, केहु के नागरिकता नाहीं छीनल जाई – अमित शाह

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.