Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

सोनम कपूर पहनली 35 साल पुरान साड़ी, इs तस्वीर देखवली अवुरी प्रशंसक से इs सवाल पूछली

576

 

बॉलीवुड अभिनेत्री सोनम कपूर अब फिलिमन से दूर बाड़ी। एह अभिनेत्री के आखिरी बेर साल 2019 में परदा पर देखल गइल रहे. बियाह अवुरी बच्चा भईला के बाद उ फिल्म से दूर हो गईली अवुरी लंदन में अपना परिवार के संगे जादे समय बितावे लगली। अभिनेत्री कई मौका प भारत के दौरा करेली। हाल ही में उनुका के अपना दोस्त के बियाह में देखल गईल रहे। एह दौरान उनुका के बहुत सुन्दर अवतार में देखल गईल। उनकर लाल साड़ी लोग के दिल जीत लिहलस। अपना फैशन से हमेशा से लोग के दिल जीते वाली सोनम कपूर एक बेर फेरु से लोग के तारीफ करे खातिर मजबूर कs दिहली। अब हम सोनम के साड़ी के बारे में बताइब जवन उs हाल ही में लेके चलल रहली।

सोनम एगो खास साड़ी पहिनले रहली

सोनम सोशल मीडिया पs बहुते सक्रिय बाड़ी आ सोशल मीडिया पs आपन लाइफ अपडेट शेयर करत रहेली। अपना लुक के तस्वीर पोस्ट करे के संगे उs एs साड़ी से जुड़ल जानकारी भी साझा कईले बाड़ी। एह साड़ी के बारे में बात करत सोनम कपूर इंस्टाग्राम पs अपना तस्वीर के कैप्शन में लिखली कि, ‘माई के 35 साल के घरचोला पहिन के…धन्यवाद मम्मी हमरा के इs साड़ी अवुरी ब्लाउज उधार देवे खातीर, आपके अलमारी देख के बहुत पसंद आईल।…का आप जानतानी।’ घरचोला का हs आ एकर महत्व का बा? कमेंट सेक्शन में राउर जवाब जानल चाहब।

सोनम के साड़ी में का खासियत बा?

घरचोला बियाह के तीसरका दौर के बाद दुल्हिन के सास के ओर से उपहार में दिहल जाला।ईs परिवार के स्वीकृति आ गर्मजोशी से स्वागत के निशानी ह। गुजराती बियाह में 4 गो राउंड होला, पहिला तीन गो अइसन होला जहाँ परिवार के दुलहिन पक्ष के मरद लोग आशीर्वाद देला। ओकरा बाद घर के सजावल जाला आ दूल्हा के बाबूजी चउथा दौर खातिर आशीर्वाद देवेले। कई गो गुजराती दुल्हिन अपना बारात (चुनरी पनेतर) के संगे घर्चोला पहिरेली। एकरा अलावे एकरा के बहुत खास मौका प भी पहिरल जाला। शादीशुदा महिला भी गणेश पूजा में एकरा के पहिरेली।

 

 

 

730220cookie-checkसोनम कपूर पहनली 35 साल पुरान साड़ी, इs तस्वीर देखवली अवुरी प्रशंसक से इs सवाल पूछली

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.